Easton Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 För er som gillar Airsoft-guns eller luftvapen. Skriv in er här om ni vill vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 jag har ansökt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 skulle gärna vara men älskar soft air guns, men är med i vuxensnack elelr vad den nu heter och man kan ju inte vara med i 2 så avböjer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 öh? man kan vara med i så många gruppforum man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Airsoft-guns? aldrig hört det flrut, jag har alltid sagt Softair-gun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Airsoft är sporten Airsoft. Men vapnen kallas för Soft Air guns/Airsoft guns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jo jag har ett luftgiver(STAVNING!!?!?!?) i stugan(som är bara mitt =]) men jag kan inte så särsligt mycket om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jo jag har ett luftgiver(STAVNING!!?!?!?) i stugan(som är bara mitt =]) men jag kan inte så särsligt mycket om det.. Det är ju skitkul att skjuta med Luftgevär =D Men med riktigt är det roligare. ANSÖK NU! JAG SÄGER DET TILL ALL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Airsoft är sporten Airsoft. Men vapnen kallas för Soft Air guns/Airsoft guns. Näpp. Fel. Airsoft är det officiella och korrekta ordet för Soft Airgun. Soft airgun är bara ett ord som många svenskar använder. Men om du t.ex kolla på en utländsk webshop så hittar du aldrig "Soft airguns". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Jag är luft vapen galen så jag kommer att ansöka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.