Hoppa till innehåll

Ska Bli Bra!


Luxaxix
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, jag spelar en del Cs 1.6 och hatar att jämt vara sämst när man kör på internet. Jag kanske får 5 kills när någon är uppe i 30... Och dör 5 ggr fler än jag dödar. Så jag behöver tips. Jag brukar köra på normal botar när jag kör på local, på aim banor brukar jag ha runt 90 kills när den näst bästa har 25-30... Jag har lärt mig spraya, kör alltid med Deagel och m4a1/awp. Kan kasta granater. Blir lätt flashad och lyckas nästan aldrig flasha någon själv.

 

Så hur blir man bra? 18 timmar framför datorn eller wallhack? Vill inte köra med wallhack eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska TRÄNA! :)

 

Jag har spelat i 5 år och jag är fett mycket pro jag e grym.... inte för att jag skryter.. :D

Wow, e du pro? Nae, skulle inte tro det. High Skillad.. kanske.. men inte pro eftersom du inte tjänar pengar på att lira.

 

Detta måste vara de mest skrattretande trådarna jag någonsin läst. Är det inte självklart att du behöver träna?

 

Tips :

 

Skjut

Strafa

 

GL & HF

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan ju börja med att köra easy botar, och sen när du utklassar dom så höjer du en nivå.

 

I pub nu da.

Kö mappen de_dust2.

Där kan ju börja smått med att campa. Ta AWP och campa.

Dessa är bra camp ställen,

T= Spawn mot doubble doors. Och framför mörk. Long ska du inte satsa på där kommer det bara en massa AWP nördar.

CT=Campa vid plant ställena.

 

Sen när du kommer upp i 15kills minst varje runda så satsar du på Autos.

Vad kan man träna med autos? Typ ens aim.

När du kör med AK:n typ så ska du nicka Luxaxix Spray & Pray :rolleyes: ..

Hm, ja det var lite kort om det.

Sen om du en klara det så får du satsa på wallhack :).

 

Pricksäkerheten tränar du på easy botar med knife only.

 

O.B.S Dessa ställen gäller mest för Css, men det ser typ likadant ut på 1.6 som på Css.

Och köp Css, enligt mig så är det enklare.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan ju börja med att köra easy botar, och sen när du utklassar dom så höjer du en nivå.

 

I pub nu da.

Kö mappen de_dust2.

Där kan ju börja smått med att campa. Ta AWP och campa.

Dessa är bra camp ställen,

T= Spawn mot doubble doors. Och framför mörk. Long ska du inte satsa på där kommer det bara en massa AWP nördar.

CT=Campa vid plant ställena.

 

Sen när du kommer upp i 15kills minst varje runda så satsar du på Autos.

Vad kan man träna med autos? Typ ens aim.

När du kör med AK:n typ så ska du nicka Luxaxix Spray & Pray :rolleyes: ..

Hm, ja det var lite kort om det.

Sen om du en klara det så får du satsa på wallhack :).

 

Pricksäkerheten tränar du på easy botar med knife only.

 

O.B.S Dessa ställen gäller mest för Css, men det ser typ likadant ut på 1.6 som på Css.

Och köp Css, enligt mig så är det enklare.

Hur kan man träna pricksäkerheten med kniv? Och0000000000000000000 (Min katt... >_>) NossLoad: Fattar inga förkortningar som du skrev i slutet...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DoubleIsBack

Har bara spelat i 2 år och är jävligt bra enligt mig själv, är ranken 10 - Örnens skri!

 

Vet inte om jag är det längre eftersom det uppdateras ibland, har inte spelat på ett tag.

 

TRÄNING BARA!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska TRÄNA! :)

 

Jag har spelat i 5 år och jag är fett mycket pro jag e grym.... inte för att jag skryter.. :D

Wow, e du pro? Nae, skulle inte tro det. High Skillad.. kanske.. men inte pro eftersom du inte tjänar pengar på att lira.

 

Detta måste vara de mest skrattretande trådarna jag någonsin läst. Är det inte självklart att du behöver träna?

 

Tips :

 

Skjut

Strafa

 

GL & HF

 

 

Jag har skaffat pengar av cs :)

 

Var med på tävlingar och allt. :)

 

Ontopic: du ska träna på din pricksäkerhet försöka få hs hela tiden gör så här :

 

1. om du har cs cz spela med bots och dom ska ha kniv och träna på dina hs testa att ta bort musen från huvet och sen snabbt försöka sikta på huvudet. och gör masser med hs.

 

Träna mycket det handlar inte bara om att döda du måste ha taktik och teknink o kanske lite fysik :)

 

när du börjar bli bra kan du spela mot andra jag rekomenderar att du tränar med bra vapen inte vilken som helst vissa e skit svåra att göra hs med t.ex. Usi : n det är svårt men jag är van vid den och jag använder ändå aldrig den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska TRÄNA! :)

 

Jag har spelat i 5 år och jag är fett mycket pro jag e grym.... inte för att jag skryter.. :D

 

Wow, e du pro? Nae, skulle inte tro det. High Skillad.. kanske.. men inte pro eftersom du inte tjänar pengar på att lira.

 

Detta måste vara de mest skrattretande trådarna jag någonsin läst. Är det inte självklart att du behöver träna?

 

Tips :

 

Skjut

Strafa

 

GL & HF

 

 

Jag har skaffat pengar av cs :)

 

Var med på tävlingar och allt. :)

 

Ontopic: du ska träna på din pricksäkerhet försöka få hs hela tiden gör så här :

 

1. om du har cs cz spela med bots och dom ska ha kniv och träna på dina hs testa att ta bort musen från huvet och sen snabbt försöka sikta på huvudet. och gör masser med hs.

 

Träna mycket det handlar inte bara om att döda du måste ha taktik och teknink o kanske lite fysik :)

 

när du börjar bli bra kan du spela mot andra jag rekomenderar att du tränar med bra vapen inte vilken som helst vissa e skit svåra att göra hs med t.ex. Usi : n det är svårt men jag är van vid den och jag använder ändå aldrig den.

 

Du vet inte vad du snackar om va? Haha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...