iBye Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Fin liten tråd detta. För att bli en bra Counter-strike spelare krävs det inte bara träning utan man ska ha det i sig, det finns spelare som förösker bli proffs men som aldrig lyckas, även om dom sitter vid datorn och lirar 24/7 i flera år. Jämnför Counter-strike med vilken sport som helst, alla har bara inte vad som krävs. Om du tror att du har det, så finns det bara en sak att göra. Träna! Spring inte runt och slösa din tid på bots, ut och lira public eller pcw's, lär dig lite strategier och knep. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 (redigerat) Joo det gör jag vadå har du nåt problem eller? Du kan träna kniv med på pricksäkerhet. :) Han menar pro som i någon som spelar i mästerskap och har sponsorer, inget fjanteri som att skrika "HS!" på ett lokalt LAN-café. Redigerat 17 Augusti 2008 av fishmaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Nej det menar jag med. Jag har faktist startat en stor tävling... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Nej det menar jag med. Jag har faktist startat en stor tävling... Namn på tävlingen? Btw, jag tror inte en 13 åring kan ha en särkilt stor tävling eftersom en 13 åring inte direkt kan erbjuda 5-10k till den som vinner. Wow, det märks att du har varit pro.. "pricksäkerhet", pfft. Glöm att pricksäkerhet kommer i första hand och det ska du veta att det inte gör. Uppdaterar du bara din pricksäkerhet då och då räcker det. Har du pricksäkerhet men inga ljud skills så dör du direkt ändå. Du kan inte ha likadana reflexer som en person med ljud, det går bara inte. Jag förstår inte hur du pallar sitta här och säga att du har varit pro på cs 1.6 och tjänat pengar på det. Vadå, blev du high skillad när du va 11-12, eller? Btw, vilken clan va du med i då? SK, kanske? Aja, men som sagt, träna ljud skillsen och kör inte mot bottar förutom då du ska ha släckt skärm och de kniv och du colten. Funkar faktiskt rätt bra för att träna upp dina ljud skills. Dock funkar inte vad du lär dig där lika bra på riktiga spelare eftersom bots inte beter sig riktigt mänskligt, vilket är uppenbart. Få ljudskills Lär dig aima Lär dig strafe;a Lär dig att hoppa rätt Lär dig göra saker utan script så som Bhop etc Lär dig hur teamwork funkar i CS Lär dig alla strategier och knep du ser Lär dig vilka vapen som är bra mot vilka Lär dig i stort sätt alla cs-ord. Grattis, nu är det bara att träna på alla de sakerna och ifall du kan ge tillräckligt mycket så blir du väl antagligen pro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Asså strunt i det bara ingen tror... Ja man behöver bra pricksäkerhet men jag orkar inte skriva allt man ska kunna.. för det är för mycket Du behöver taktik o teknik för att bli bra och jag orkar inte skriva allt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Du Måste Träna :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg