Luxaxix Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 dåligt att det bara är för members men annars är det bra! Nej, det är bra att det är för members... 1. Fler kommer bli members. 2. Runescape tjänar mer pengar 3. Runescape kan få bättre servrar, nya updates m.m. 4. Till slut kommer F2P få ta del av de pengarna genom bättre prestand och så vidare... Ja, jag är F2P Men det står inte att det är för member. Nej, men om t.ex all world pvp är endast för members... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Förlåt att jag spridit rykte om att det skulle komma den 26:e Augusti. Det var upperbarligen fel. Jag hörde detta från cirka 25 personer, alla sa att det skulle komma den 26:e. Men man ska inte tro allt man hör! Sorry. Sen handlar det inte om wilderness alls, utan ett nytt PvP game. Om du dödar någon och personen har kanske, vi säger 40K på sig. Då får du inte grejerna utan Jagex kanske ger dig runt 10K. Det är vad jag fått för bild av det, jag kan knappt hoppas på att wildy kommer tbx längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Förlåt att jag spridit rykte om att det skulle komma den 26:e Augusti. Det var upperbarligen fel. Jag hörde detta från cirka 25 personer, alla sa att det skulle komma den 26:e. Men man ska inte tro allt man hör! Sorry. Sen handlar det inte om wilderness alls, utan ett nytt PvP game. Om du dödar någon och personen har kanske, vi säger 40K på sig. Då får du inte grejerna utan Jagex kanske ger dig runt 10K. Det är vad jag fått för bild av det, jag kan knappt hoppas på att wildy kommer tbx längre. Det är lugnt :) Din bild på saken stämmer nog ganska bra, men det är iaf bättre att detta kommer ist för wildy än bh osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Förlåt att jag spridit rykte om att det skulle komma den 26:e Augusti. Det var upperbarligen fel. Jag hörde detta från cirka 25 personer, alla sa att det skulle komma den 26:e. Men man ska inte tro allt man hör! Sorry. Sen handlar det inte om wilderness alls, utan ett nytt PvP game. Om du dödar någon och personen har kanske, vi säger 40K på sig. Då får du inte grejerna utan Jagex kanske ger dig runt 10K. Det är vad jag fått för bild av det, jag kan knappt hoppas på att wildy kommer tbx längre. Det är lugnt :) Din bild på saken stämmer nog ganska bra, men det är iaf bättre att detta kommer ist för wildy än bh osv. Fast Bh kommer nog finnas kvar... :P Om releasen så är det enda som står 2008. Så ni som ska säga något datum, ange länk i inlägget, samt kopia av ursprungliga texten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Jag längtar... Min kompis säger att det kommer någon gång i denna månad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 http://news.runescape.com/newsitem.ws?id=1394 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg