Adriano Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Hej jag Brukar läsa kalleanka ganska så mycket min favorit är Björnligan :P vilken är er favorit skriv och berätta :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) Jag är ett ganska stort f*n av Kalle anka & co. Favoriten får väl bli Kalle, eller uncle scrooge. Redigerat 16 Augusti 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 har prenumererat på Kalle anka pockets i flera år.. men har slutat nu :( tog för mkt plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Svarte Petter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Kalle Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Jag prenumerar på kalle anka, favoriten är Långben :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 premunerar på kalle anka pockets i väldigt många år har nr 197-353 tog över efter min bror för nnåga år sen vi har preminerat i 13 år. min favorit är kalle anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Får väl erkänna att Kalle Anka är en bra toalett-tidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 lol xD. Köper pockets lite då och då och premunerar på "vanliga" kalle anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 :P :P jag läste förut men nu läser jag bert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 långben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Gjorde förut x) Men slutade då jag inte tyckte att serierna var lika bra som när jag började o: Joakim Von Anka är ju favoriten x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.