Imagine Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Ny grupp! SverigeSnack. Eller snarare SS. SverigeSnack är en grupp som du kan Snacka om Te.x FRA-lagen mm. Det är bara att gå med i gruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Även jag tycker Team Waxigt var ett ganska värdelöst gruppforum så behöver man inte överdriva. :P Om jag hade varit du så hade jag skapat ett gruppforum för kanske Politik i Världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 hmm du borde nog inte använda den förkortningen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 SS? Äru... nej, glöm vad jag sa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Hahahaha! Intressant, undrar hur många här som går med i SS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 pga av dålig beskrivning så tror jag att jag hoppar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Lade jag inte märke till, lol. Ska vi inte prata om förintelsen och sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Okej, alla som vill vara med i SS räcker upp en hand nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 nähä ingen, du får nog diskutera själv. OBS. läs min sign. slutdiskuterat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Ny grupp! SverigeSnack. Eller snarare SS. SverigeSnack är en grupp som du kan Snacka om Te.x FRA-lagen mm. Det är bara att gå med i gruppen. LÄS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Att välja SS som förkortningar är bara fel, vare sig ni gjort det med vilje eller ej. Dags att byta namn kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Mina initialer råkar vara SS. :P Men det här är kort sagt larvigt.XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.