japsan06 Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 :huh: när det är dags att betala, blir accontet låst tills man betalar? eller får man enmassa böteer och påminelser?? svara plzzzzz detta kan vara nyckelfrågan tills jag får wow för mamma och pappa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Svarade på den andra frågan men kontot blir låst tills du lägger in en till kod eller över internet etc. Allt som händer är att du inte kan logga in och få tillgång till dina characters. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
japsan06 Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 WOHOOOOOOOOOOOOO! TACK :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Böter, haha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 :huh: när det är dags att betala, blir accontet låst tills man betalar? eller får man enmassa böteer och påminelser?? svara plzzzzz detta kan vara nyckelfrågan tills jag får wow för mamma och pappa :D De sänder ut två biffiga taurens till ditt hus för att spöa ner dig om du inte pröjsar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 .... böter? Påminnelser? Ja Blizzard har ju specialutsända advokater och indrivare för sånt. *evil eye* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
japsan06 Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 va tusan o_O säg sanningen för jag måste kunna pausa på sommaren på nått sätt!! (är ute i stugan då) jag vill bara veta nått sätt att pausa på :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Ironiska juuh När ditt Gamecard tar slut så slutar ditt acc att funka tills du köper nytt Gamecard och skriver in det. Ingen böter, Inga Taurens. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
japsan06 Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 aja idag kommer WOW till brevlådan iallafall :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Om man spelar när Gamecardet går ut så kan man fortfarande spela, jag brukar alltid spela 5 timmar för länge när mitt går utt men om man får disconnect så kommer man inte in igen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 (redigerat) som sagt, dem skickar 2 tauren warriors som slår dig tills du köper nytt gamecard ps. att du ens behöver fråga det här är så dumt så att du borde inte ens få spela WoW Redigerat 18 Augusti 2008 av Khazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 som sagt, dem skickar 2 tauren warriors som slår dig tills du köper nytt gamecard ps. att du ens behöver fråga det här är så dumt så att du borde inte ens få spela WoW För att jag är säker på att du visste allt om accounten innan du gjorde ditt. Själv var jag inte säker på om man kunde göra ett account utan ett kreditkort, e-mailade deras support bara för att fråga -_-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg