japsan06 Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 som sagt, dem skickar 2 tauren warriors som slår dig tills du köper nytt gamecard ps. att du ens behöver fråga det här är så dumt så att du borde inte ens få spela WoW o_O spelar habbo (men har slutat för det sög) OCH DÄR ÄR ÅLDERSGRÄNSEN 13 :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Medelåldern på Runescapes spelare ligger nog på.. 9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Ironiska juuh När ditt Gamecard tar slut så slutar ditt acc att funka tills du köper nytt Gamecard och skriver in det. Ingen böter, Inga Taurens. Bara Gnomes in Black. Inget att oroa sig över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 är det en viss åldersgräns till att spela WoW när man ska registrera sig? Jag vet att det står 12 + på framsidan av spelet men om man skriver in att man är 12 år och så (som jag är) kan man spela WoW då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Registrera dig med din riktiga ålder, om det står att du är för liten så kan du göra dig nåra år äldre, men ha samma månad/dag så är det lättast att komma ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 som sagt, dem skickar 2 tauren warriors som slår dig tills du köper nytt gamecard ps. att du ens behöver fråga det här är så dumt så att du borde inte ens få spela WoW För att jag är säker på att du visste allt om accounten innan du gjorde ditt. Själv var jag inte säker på om man kunde göra ett account utan ett kreditkort, e-mailade deras support bara för att fråga -_-' jag visste att man kunde göra account utan kreditkort-,- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 som sagt, dem skickar 2 tauren warriors som slår dig tills du köper nytt gamecard ps. att du ens behöver fråga det här är så dumt så att du borde inte ens få spela WoW För att jag är säker på att du visste allt om accounten innan du gjorde ditt. Själv var jag inte säker på om man kunde göra ett account utan ett kreditkort, e-mailade deras support bara för att fråga -_-' jag visste att man kunde göra account utan kreditkort-,- Det kan man inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 som sagt, dem skickar 2 tauren warriors som slår dig tills du köper nytt gamecard ps. att du ens behöver fråga det här är så dumt så att du borde inte ens få spela WoW För att jag är säker på att du visste allt om accounten innan du gjorde ditt. Själv var jag inte säker på om man kunde göra ett account utan ett kreditkort, e-mailade deras support bara för att fråga -_-' jag visste att man kunde göra account utan kreditkort-,- Det kan man inte. Klart man kan... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg