DiRtY Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Tja, undrar bara för det gör jag och det e as irriterande, så hade tänkt att börja ta såna här tabbleter http://www.sluta-svettas.se/index.php?cPath=56 och verkligen hoppas att det slutar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Kolla om du har feber, du svettas av en anledning, du behöver kylas ner, och det är inte konstigt för det är sommar, jag svettas som ett tok också, en törstig kamel kan tillåmed dricka upp allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 (redigerat) Kolla om du har feber, du svettas av en anledning, du behöver kylas ner, och det är inte konstigt för det är sommar, jag svettas som ett tok också, en törstig kamel kan tillåmed dricka upp allt.Lewl vad äckligt! :D BTT: Jag svettas med men att öppna nästan alla fönster och sätta på 1 fet fläkt hjälper :) Edit: Piller för svettning låter ju helt sjukt.. svett måste komma ut för det är ju smutsigt vatten.. Kommer det inte ut därifrån så måste du gå o pissa typ varje 5:e minut. Redigerat 19 Augusti 2008 av garkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Om man svettas j*vligt mycket och blir trött fort som f*n etc. e det inte astma då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Om ditt problem inte är seriöst så att du uppsökt läkare så skulle jag inte rekommendera att du tar såna tabletter. Det är aldrig bra att ta piller mot något i "onödan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 (redigerat) Om du svettas mycket även om det är kallt eller varmt etc. (Typ överallt) så lider du hav hyperhidrosis. Det är en sjukdom som gör så att man svettas överdrivet mycket på ett ställe på kroppen, eller helt enkelt bara, överallt. Redigerat 20 Augusti 2008 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 haha, jag kan ha LITE hyperhydrosis då. Jag svettas väldigt lätt. Gör jag något när det är varm så rinner det direkt och mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 I puberteten svettas man mer på grund av de svettkörtlar som skapas. Men så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Edit: Piller för svettning låter ju helt sjukt.. svett måste komma ut för det är ju smutsigt vatten.. Kommer det inte ut därifrån så måste du gå o pissa typ varje 5:e minut. Haha, det var det löjligaste jag hört :P Du måste se till att vara lite mer vaken på biologilektionerna ;) Svettkörtlarna utsöndrar svett för att svalka av huden. Att stoppa svett som bildas vid te.x. nervositet är inte alls farligt, men när du är i solen och rör dig så vill du ha fungerande svettkörtlar för annars kan du skada huden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Kolla om du har feber, du svettas av en anledning, du behöver kylas ner, och det är inte konstigt för det är sommar, jag svettas som ett tok också, en törstig kamel kan tillåmed dricka upp allt.Lewl vad äckligt! :D BTT: Jag svettas med men att öppna nästan alla fönster och sätta på 1 fet fläkt hjälper :) Edit: Piller för svettning låter ju helt sjukt.. svett måste komma ut för det är ju smutsigt vatten.. Kommer det inte ut därifrån så måste du gå o pissa typ varje 5:e minut. Svett kommer för att kroppen ska kylas ned, inte för att det är smutsigt vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 ok men nåt tips på hur man kan göra för att inte svettas när man sitter still på en stol precis brevid ett öpet fönster och det tegnar och är ca 15 grader ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 ok men nåt tips på hur man kan göra för att inte svettas när man sitter still på en stol precis brevid ett öpet fönster och det tegnar och är ca 15 grader ute? Nja, själv svettas jag inte så mycket, men kom ihåg att svett även kommer vid nervositet, så sitt inte och tänk "Å nej hoppas jag inte börjar svettas" ;) Men visst, är det ett riktigt problem så kör med piller. Inget skoj att svettas så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.