Hoppa till innehåll

Bästa Alternativet För Att Se Filmer På Tv:n?


DiRtY

Rekommendera inlägg

1: köpa filmer för ca 100kr/st, dyraste allternativet

2: ladda ner dem och bränna ut dem, tar tid men billigare

3: ladda ner lägga över till ett usb mine och spela upp med en dvd spelare som har usb, billigare än de 2 över eftersom det bara är att använda igen

4. ladda ner och köpa en http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=308864 och bara lägga över och sen koppla till tv, nog det lättaste.

 

så vilket tycker ni verkar lättast, billigast och lättast att ta med sig på resor och sånt?

 

EDIT: bara undra för är trött på att kolla på filmerna på dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp ett par DVD-RW skivor, och bränn över filmerna med nero eller ett liknande program.

måste köpa en dvd brännar då med (ca 500-700kr) och jag har redan kopplat datorn till tv:n men gillar inte att ligga i sängen och spela bf2 så ska koppla tbx den. Men tror det blir 4:an, blir billigast i längden, den e lättast att ta med, kan använda den som extern hårdisk med.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp ett par DVD-RW skivor, och bränn över filmerna med nero eller ett liknande program.

måste köpa en dvd brännar då med (ca 500-700kr) och jag har redan kopplat datorn till tv:n men gillar inte att ligga i sängen och spela bf2 så ska koppla tbx den. Men tror det blir 4:an, blir billigast i längden, den e lättast att ta med, kan använda den som extern hårdisk med.

 

va -.- datorer man köper som är yngre än 3 år får man med DVD-brännare, och varför måste du spela spel på TVn bara för att datorn är kopplad till den? man måste inte koppla ur den för att visa på datorskärmen igen, bara att ändra inställningar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp ett par DVD-RW skivor, och bränn över filmerna med nero eller ett liknande program.

måste köpa en dvd brännar då med (ca 500-700kr) och jag har redan kopplat datorn till tv:n men gillar inte att ligga i sängen och spela bf2 så ska koppla tbx den. Men tror det blir 4:an, blir billigast i längden, den e lättast att ta med, kan använda den som extern hårdisk med.

 

va -.- datorer man köper som är yngre än 3 år får man med DVD-brännare, och varför måste du spela spel på TVn bara för att datorn är kopplad till den? man måste inte koppla ur den för att visa på datorskärmen igen, bara att ändra inställningar

 

Alla kanske inte har datorer som är nyare än 3 år...(nog för att jag själv har en som jag köpte i år)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

köpte oxå min i är ny, men ppå den står det bara cd Writer och inte dvd wriet och kunde inte bränna filmer när jag provade. sen är det så att man dator står en bit från dataskärmen när den e inkopplade till tv:n

mm, okej. Du kan väl förresten försöka att skriva rätt bokstäver i orden. Blir lite svårt att förstå allting annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...