Hoppa till innehåll

Polis Stoppar Kille Med En Hund...

360Xbox

Rekommendera inlägg

omg :meddum:

jag menar attdom är värda lika mycket, vafan har smaken med det att göra?!!??!

Gud, du fattar verkligen inte vad han menar va? Om du nu tycker att båda är lika mycket värda så ska du väll inte äta kött efter som köttet kommer från ett djur och djur är lika mycket mat som människor för dig.

Man kan väl båda tycka att dem är lika mycket värda och ändå äta djur eftersom det känns mycket fel och konstigt att äta mäniskor, plus att det bryter mot lag. Därför äter vi inte mänsikor, case closed.

Det känns fel och konstigt att äta människor eftersom - att de inte är lika mycket värda.

Använder man din logik känns det lika dåligt att slänga 50 öre i en brunn som en tusenlapp

För att vara ärlig står jag som ett frågetecken nu, kalla mig dum men kan du förenkla det där, o.o ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

omg :meddum:

jag menar attdom är värda lika mycket, vafan har smaken med det att göra?!!??!

Gud, du fattar verkligen inte vad han menar va? Om du nu tycker att båda är lika mycket värda så ska du väll inte äta kött efter som köttet kommer från ett djur och djur är lika mycket mat som människor för dig.

Man kan väl båda tycka att dem är lika mycket värda och ändå äta djur eftersom det känns mycket fel och konstigt att äta mäniskor, plus att det bryter mot lag. Därför äter vi inte mänsikor, case closed.

Det känns fel och konstigt att äta människor eftersom - att de inte är lika mycket värda.

Använder man din logik känns det lika dåligt att slänga 50 öre i en brunn som en tusenlapp

För att vara ärlig står jag som ett frågetecken nu, kalla mig dum men kan du förenkla det där, o.o ?

Vart felformulerat, är ledsen för det. Och nu kommer jag inte riktigt ihåg vad jag tänkte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle sörja båda två grovt mycket eftersom att båda troligen hade varit i mitt liv en lång tid om dom plötsligt inte är där så blir man grovt deprimerad och ledsen, djur som mäniska.

Nej, det var en enkel fråga, skulle du sörja djurfanskapet eller din mor mest? Inte massa bortförklaringar tack.

Svara enkelt, djurfanskapet eller din mor?

Jag skulle sörja båda? I längden kommer man över båda men antar väl att mamma skulle vara svårast att glömma för att hon har upfostrat mig osv. säger dock inte att dom har mindre värde för det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle sörja båda? I längden kommer man över båda men antar väl att mamma skulle vara svårast att glömma för att hon har upfostrat mig osv. säger dock inte att dom har mindre värde för det

Jag förstår att du skulle sörja båda, men det var inte det jag frågade om - vilken av de två skulle du sörja MEST? Redigerat av Ubuntu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår att du skulle sörja båda, men det var inte det jag frågade om - vilken av de två skulle du sörja MEST?

Jag sa att jag skulle sakna mamma mest, om du känner för att läsa.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår att du skulle sörja båda, men det var inte det jag frågade om - vilken av de två skulle du sörja MEST?

Jag sa att jag skulle sakna mamma mest, om du känner för att läsa.

Att sakna och sörja är inte samma sak. -_-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men i detta sammanhanget var det inte mellan en människa och ett djur.

Egentligen är det precis vad som hände. Han riskerade sitt liv (och flickvännens) samt alla andras liv som va på vägen den kvällen, killen hade knappast någon utbildning i höghastighets körning, och han va helt hysterisk, kunde inte ens få fram sitt körkort.

Soad_token

han hadde svårt att få fram sitt körkort för han va hetsad eller så va han i shock eller ngt sånt. men säg nu bara för han va i shock så skulle han inte köra. dom älskade hunden fattar du väll? tror inte att du har hadt en hund ens killen....

sen tycker jag bara för att männsikan är på top i näringskedjan så behöver man inte bete sig på ett sånt sätt vi gör idag!

Har haft och har hund...pudel, svart hanne.

Ja han va i chok eller något åt det hållet till. Vilket gör att han inte ska köra bil. Om man är så svårt påverkad av att ens hund håller på att kvävas att man inte ens kan plocka fram sitt körkort utan ger en polis ett annat papper(eller vt va kanske kreditkort) så kan man knappast konsentrera sig på att köra bil, och absolut inte i höga hastigheter. Vilket gör att han riskerar andras liv.

Och vad menar du med "männsikan är på top i näringskedjan så behöver man inte bete sig på ett sånt sätt vi gör" ?

Soad_token

skulle små katter vara högst då eller???

nä, det jag säger är att människan idag beter sig dåligt ur min synvinkel. man dödar utrotningshotade djur bara för pälsens skull, man förstör planeten, så om du inte fattar vad jag ens menar med att människan är på top i näringskjedan så... ja... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Husdjur är inte lika mycket värda som människor, sluta bete er som lättsårade hippies.

Jag hatar dig, eftersom att du inte bara är en ateist, utan en extrem sådan som vill utrota religion. j*vla stalinist.

Iallafall, äntligen skrev du något vettigt. Troligen första gången jag höll med dig. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Husdjur är inte lika mycket värda som människor, sluta bete er som lättsårade hippies.

Jag hatar dig, eftersom att du inte bara är en ateist, utan en extrem sådan som vill utrota religion. j*vla stalinist.

Visst visst, vore underbart att leva i en värld utan konflikter tvång osv som inte är religions-baserad..

"Become an Atheist today and get Sundays free!"

Men varför jämför du med Stalin? Han gjorde det snarare i en extremt-kommunistiskt styre, inte anti-religion.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...