Musten Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 (redigerat) Jo, det är såhär att jag ska ta och köpa ett nytt spel, men jag har inte så stor koll på VILKA spel som finns. Så kan nån tipsa mig om ett bra strategispel? Har redan: Medieval 2: Total War Company of Heroes Age of Empires 1, 2, 3 Slaget om Midgård 1, 2 och Häxkungens tid World in Conflict WC3: ROC och WC3: FT Rome: Total War Empire Earth 1 och 2 Redigerat 24 Augusti 2008 av InFlame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 WC3! WC3 WC3! WC3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 WC3! WC3 WC3! WC3!Har den redan. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 CoC:generals?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Du har ju det på din lista :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Du har ju det på din lista :/ Nej, det är en lista på de spelen jag redan har. ^^ CoC:generals??Vad är CoC förkortning på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 CoC:generals??Vad är CoC förkortning på? Oj förlåt. command and conquer Rome: Total war, roligare än medieval. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 CoC:generals?? Vad är CoC förkortning på? Oj förlåt. command and conquer Rome: Total war, roligare än medieval. Håller med om Rome: Total War. Roligaste strategi spelet jag någonsin spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Köp Total War: Eras, då får du alla de tidigare Total War-spelen utom nya Medieval II: Total War såklart. Köp gärna expansionen också, Medieval II: Total War: Kingdoms, då kan du spela med den nyaste versionen av Stainless Steel, troligen den absolut bästa Medieval II-modden just nu. Till Rome: Total War är det kriminellt att spela utan Europa Barbarorum, utan tviveln den bästa modden till ett Total War-spel någonsin. Håll koll på Europa Barbarorum II också, en liknande mod till Medieval II: Total War under utveckling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Civilization 4 är ett hett tips. Mycket tänkande som krävs och det definierar hur ett riktigt strategispel bör se ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Empire Earth står inte på din lista, det är lika AoE som står på din lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Empire Earth står inte på din lista, det är lika AoE som står på din listaGlömde lägga till den på listan den också. ^^ Civilization 4 är ett hett tips. Mycket tänkande som krävs och det definierar hur ett riktigt strategispel bör se ut.Mja, Civilization är inte riktigt min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.