DiRtY Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 tja hörde en låt engång som var ganska bra och nu undrar jag om nån vet vilken det är? refrängen gick typ sommar i stockholm och jag stannar kvar och nåt med stureplan och andra ställen innan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Du har inte lust att markera vart låttexten börjar och slutar? Eller går den: "sommar i stockholm och jag stannar kvar och nåt med stureplan och andra ställen innan det"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Det finns en där dom sjunger "Håll upp händerna för Stureplan" vet jag, kanske är den. Om du googlar så hittar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 (redigerat) Lars Winnerbäck? Sjukt bra låt det här i alla fall.. Redigerat 23 Augusti 2008 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 24 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Lars Winnerbäck? Sjukt bra låt det här i alla fall.. var inte den, men går typ: ner från stureplan och till nåt ställe osv och sen sommar i stockholm och jag stannar kvar hörde typ inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Mauro Scocco - Sommar I Stockholm ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 ok en ny fråga: vad heter låten i början av denna film? asså den lugna. Mauro Scocco - Sommar I Stockholm ?måste vara den, men kan inte hitta den på video google elelr piratebay:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 ok en ny fråga: vad heter låten i början av denna film? asså den lugna. Bra minne, en gnutta skills, en snabb googling och voila Grieg - Morning Mood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.