D48 Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 får man FM i vuxenfourmet? :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Använd dina ögon, herrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Använd dina ögon, herrn.Vad f*n var det där för svar?Jag ser inte om man får det eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Använd dina ögon, herrn.det va därför jag lade til denna :meddum: hihi men får man det? :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Det är en väldigt bra fråga, det är hälften grupp hälften vanligt forum, men det finna ingen klistrad tråd om att man inte får fm/fr som finns i vissa andra forum. Jag har också undrat detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 någon kan väl skriva ett inlägg där och kolla D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Man får inte FM i de "Övriga ämnen" forumen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Detta är inte ett GF då ? För det ligger ju i "Grupper". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Är man så pass "vuxen" att man får vara där inne bryr man sig iaf inte om FM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Är man så pass "vuxen" att man får vara där inne bryr man sig iaf inte om FM. Väl talat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Är man så pass "vuxen" att man får vara där inne bryr man sig iaf inte om FM. Väl talat Jo jag skriver inte för att få fm men det kan ju fortfarande vara intressant om man får det. Kolla på några forum under Övriga ämnen, flera har en klistrad tråd om att man Inte för fuskamynt, men Vänner, Relationer & Kärlek har ingen sån tråd, betyder det att man får fm där och i sub-forumet Vuxenforumet? Och det står inget om fuska rank som man också kan undra om man kan får eftersom det egentligen är ett grupp forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.