Titowam Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Mobbad varje dag, kommer hem full med blod (ÄRLIG!) Förlorar kanske 1 procent blod varje vecka. Om man räknar av 1 miljon procent blod. Asså vill inte längre vara MOBBAD! HATA MOBBNING! Har ringt till friends, de har sagt tala med en fröken eller så. Berättade för dom, berättade för föräldrarna och gissa vad som händer. Hopp, hopp, hopp och Splatt lät det bara. (deras hopp på mig) (Blod) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 (redigerat) Anmäl dem... Linus5555: Har du gått i 5an? Redigerat 29 Augusti 2008 av Hetfield05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Anmäl dem... Linus5555: Har du gått i 5an? jag går i 7:an nuXD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Tänkte bara på stavningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Tänkte bara på stavningen...Hahaa Finns typ ingen mobbare. Men några i min klass tkr om att ha kul på andras bekostnad. Det roliga är att de är über töntar och den de "mobbar" är en kille som vill va med de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bananskal Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 japp jag vart mobbad av en kille i 5:an han viste ej att han mobbade mej han vart skitt lesen sen :PTror oxå att han mobbade dig och inte märkte det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Man brukar veta om man mobbar någon. Ibland vet man dock inte när man går för långt. Vissa kan vara allmänt dryga och blahblahblah. Och andra kan retas, håna men tycker ändå att det inte är en så stor deal. Särskilt inte när den mobbade blir rädd och inte vågar säga till etc. Då triggar det upp mobbningen mer och mer. Ett stort problem inom svenska skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Vaddå? Att lärarna inte ser när nån blir mobbad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Jag mobbar andra....not. Neee ingen mobbar mig, för om dom gjorde det så skulle jag slå ner den typen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Jag mobbar andra....not. Neee ingen mobbar mig, för om dom gjorde det så skulle jag slå ner den typen :PDet tror jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Det finns inga mobbare i min skola men det är några som "mobbar" mig på fuska.se!Förlåt :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Vaddå? Att lärarna inte ser när nån blir mobbad? Händer det också...Men vad jag menar är att vissa beter sig som att det ska vara ett skämt etc. och många lärare ser inte allvaret. Så sen på en rast kan det bli värre, särskilt om man är i grupp med några(inkluderar "mobbaren") och så blir det grupptryck och mobbaren vill visa hur ''cool' den är och ingen säger ifrån. Men vissa vet inte om att de mobbar. De kan se vad de gör som ett skämt och lixom ''äh det var ju inget'' men den mobbade kan ha en stor j*vla gryta kokande inom sig. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.