Hoppa till innehåll

Slappa Moderatorer (samt Admin)


Soad_token
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är många som inte vill att andra ska veta vad man fått varning för eller hur många varningar man har etc.

Som du kanske visste så kunde man se hur många varningar alla andra hade förut, det kan man inte längre.

 

Det är en ensak mellan sidan och medlemmen i fråga om vad som hänt. Vill denna medlemmen säga vad han fått varning för så får han säga det om han vill. Ingen som tvingar han att säga eller visa det på något sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är många som inte vill att andra ska veta vad man fått varning för eller hur många varningar man har etc.

Som du kanske visste så kunde man se hur många varningar alla andra hade förut, det kan man inte längre.

 

Det är en ensak mellan sidan och medlemmen i fråga om vad som hänt. Vill denna medlemmen säga vad han fått varning för så får han säga det om han vill. Ingen som tvingar han att säga eller visa det på något sätt.

Tycker bara det skulle funka som en bra varning för andra...så folk inte börjar svara på personliga påhopp, ser man att personen har fått en varning så släpper man ng det lättare, ni behöver inte skriva varför, eller hur många man har tillsamans. Men ska skicka en fråga till admin, om han inte svarar i tråden vill säga.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är jätte många på fuska.se som är jätte taskiga!

Moderatorerna säger inte till dem (ni är inte slappa men förändring måste ske).

Men det finns Moderatorer som är taskiga mot mig!

DET måste ändras!

Mm, hela fuska.se är ju uppbyggt runt dig så det är bra att du säger till (Y)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är jätte många på fuska.se som är jätte taskiga!

Moderatorerna säger inte till dem (ni är inte slappa men förändring måste ske).

Men det finns Moderatorer som är taskiga mot mig!

DET måste ändras!

bortskämda snorunge, bara för att folk säger emot dig är dem inte taskiga
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sluta spåra ut för fasiken.. nu gör man en tråd om att moderatorer inte gör nått när den går

offtopic så går alla här offtopic?

 

Soad_toaken har rätt i några ställen men..

Moderatorerna är stränga som s*tan, inget dåligt i det.. jag tycker dom gör ett underbart jobb (im nots roevslickarz0r)

och det uppskattar jag grovt..

Men japp du har rätt soad_toaken.. lite slappa kan dom bli, men det är ju bara för att alla är ju inte kontrollfreaks

som måste lägga varning bara man skriver ett ? för mycket eller bara skriver inlägg på 2-3 ord..

Och ibland så kan man ju inte bry sig hela tiden om varje minsta problem.. därför skriver en moderator

att man ska hålla sig till tråden så att dom slipper skicka ut varningar..

 

 

Snälla, kom inte med skit om min gramatik o sånt shit

I .. dont ... give a shit.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sluta spåra ut för fasiken.. nu gör man en tråd om att moderatorer inte gör nått när den går

offtopic så går alla här offtopic?

 

Soad_toaken har rätt i några ställen men..

Moderatorerna är stränga som s*tan, inget dåligt i det.. jag tycker dom gör ett underbart jobb (im nots roevslickarz0r)

och det uppskattar jag grovt..

Men japp du har rätt soad_toaken.. lite slappa kan dom bli, men det är ju bara för att alla är ju inte kontrollfreaks

som måste lägga varning bara man skriver ett ? för mycket eller bara skriver inlägg på 2-3 ord..

Och ibland så kan man ju inte bry sig hela tiden om varje minsta problem.. därför skriver en moderator

att man ska hålla sig till tråden så att dom slipper skicka ut varningar..

 

 

Snälla, kom inte med skit om min gramatik o sånt shit

I .. dont ... give a shit.

Nu menar jag inte att de måste anmärka på varje liten grej, men när det t.ex. blir personliga påhopp, så vore det skoj att se om personen som är otrevlig eller vad som helst får en tillsägelse (det ser man ju) eller en varning (det ser man ju inte). Det som vore bra om man såg varningen vore att folk inte skulle börja svara på de personliga påhoppen och där med slipper man 4-5 inlägg om vem som är den största idioten.

 

Men ska skicka ett mejl till admin om min idée och så får han ta upp det.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag måste säga att moderatorerna (samt admin) är alldelför slappa på en här sidan, folk bryter mot regler regelbundet men moderatorerna säger ofatast bara att håller er till ämnet

Jag tycker inte dom verkar särskilt slappa, dom har ju nyligen gett mig en varning. Så vad är problemet din j*vla gnällspik?

 

;|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...