Hoppa till innehåll

Slappa Moderatorer (samt Admin)


Soad_token
 Dela

Rekommendera inlägg

Ser personligen inget fel på Moderatorernas jobb alls. Jag förväntar mig inte att en anmälan ska kollas på samma sekund som den skickas in, Moderatorer/Admin har också ett liv, Jobb respektive Skola. Jag förväntar mig inte att alla ska sitta och vakta forumet 24/7, det kan ingen göra. Så jag tycker själv att säga att dom är slappa är helt fel, snarare att dom är människor som alla andra och har ett liv.

 

- Sylar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ser personligen inget fel på Moderatorernas jobb alls. Jag förväntar mig inte att en anmälan ska kollas på samma sekund som den skickas in, Moderatorer/Admin har också ett liv, Jobb respektive Skola. Jag förväntar mig inte att alla ska sitta och vakta forumet 24/7, det kan ingen göra. Så jag tycker själv att säga att dom är slappa är helt fel, snarare att dom är människor som alla andra och har ett liv.

 

- Sylar

Och vem har sagt något om att de är sega med att kolla anmälningar då? Jag tycker det fungerar hur bra som helst.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag måste säga att moderatorerna (samt admin) är alldelför slappa på en här sidan, folk bryter mot regler regelbundet men moderatorerna säger ofatast bara att håller er till ämnet

Jag tycker inte dom verkar särskilt slappa, dom har ju nyligen gett mig en varning. Så vad är problemet din j*vla gnällspik?

 

;|

 

Grattis..

Nu har han till exempel gjort ett personligt påhopp, nu ska vi bara se hur länge det håller tills

en moderator lägger en varning/tillsägelse på honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag måste säga att moderatorerna (samt admin) är alldelför slappa på en här sidan, folk bryter mot regler regelbundet men moderatorerna säger ofatast bara att håller er till ämnet

 

Jag tycker inte dom verkar särskilt slappa, dom har ju nyligen gett mig en varning. Så vad är problemet din j*vla gnällspik?

 

;|

 

Grattis..

Nu har han till exempel gjort ett personligt påhopp, nu ska vi bara se hur länge det håller tills

en moderator lägger en varning/tillsägelse på honom.

 

Det är upp till oss att göra, det ska inte du kommentera. Ditt inlägg är lika regelbrytande.

 

Låser tråden, kommer ingenstans med den, blir bara massa överdrivna klagomål och spam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...