gabi Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 hej jag e lite osäcker om att köpa ssx3 vad tycker ni finns det nåt bättre eller ska jag köpa den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 ssx3 det är väl någpt slags snowbords spel om deu gilar snowbord så ska deu köpa det om inte så vänta tills ¨åt anat dyck er up....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Ja.. det är kul.. både singel och multiplayer! men multiplayer är roligast :P det är fin grafik och så men tricken är så överdrivna men det är väl det som folk tycker är coolt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 (redigerat) Köp tricky det är bättre men ssx 3 är rätt bra men ssx tricky är bättre ^_^ PS Trickyna är bättre på tricky Redigerat 30 Mars 2004 av sotansson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 menar du att dom är verkligare eller? förresten kanske du har fördomar om du inte har spelat det och sedan har du tricky så tycker du det är bättre :P jaja nu är jag fördomig eller? jag har iofs inte snackat ont om tricky men men.. ta vilket du vill :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Jag har inte tricky men min bästa kompis har ssx,ssx tricky och ssx 3 så därför har jag spelat och jag tycker mest om tricky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 ja tycker det är ganska kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Jag visste inte att det fanns till GC! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 ssx3 tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg