Gäst OneDream Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 (redigerat) hejhej, Det var så att jag var så smart och skickade alla mina fm till mig själv. alla försvann.. Till: Från: OneDream Skickat: 2008-09-03 21:07:28 ------------------------------------------------ Belopp: 2236 FuskaMynt ------------------------------------------------ Meddelande: ... ------------------------------------------------ Mvh FuskaBot (Detta är ett automatiskt meddelande, vänligen inte svara) ------ Jag bör få tillbaka mina fm pga att jag skickade mina fm. och blev 100 % lurad =(. Redigerat 3 September 2008 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Okej. Av vilken anledning gör så att man skickar sina FM till sig? Känns som MR.Bean firar jul när han skickar jul brev till sig själv. Men som svar på frågan, kolla upp med admin han är den enda som kan hjälpa dig i detta fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 jag skulle kolla bara. om man fick något meddelande tillbaks. det fick man ju men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Du bröt mot §6.2 och som i alla fall där vi/systemet upptäcker detta så tar systemet mynten i beslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Du bröt mot §6.2 och som i alla fall där vi/systemet upptäcker detta så tar systemet mynten i beslag. Tycker inte det borde räknas, han ville ju bara prova att skicka fuskamynt till sig själv och se vad som hände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Appropå regler, borde inte §7 ändras? För det går väl inte för tillfället att skaffa gratis grupper? Eller är jag ute och cyklar? Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 (redigerat) admin, jag skickade till samma användare. Till mig själv. Det bör ju finnas undantag.. §6.2 - Det är förbjudet att skicka FuskaMynt till användare som har använt samma dator (IP). där bör ju inte en själv finnas med. Redigerat 4 September 2008 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Reglerna är regler? Bryts dom på något sätt så händer det ju konsekvenser. Och varje medlem BÖR ju ha läst igenom reglerna. Iallafall en så "erfaren" medlem som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Reglerna är regler? Bryts dom på något sätt så händer det ju konsekvenser. Och varje medlem BÖR ju ha läst igenom reglerna. Iallafall en så "erfaren" medlem som du. När man först lärde sig reglerna så var dom ju inte samma som just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Reglerna är regler? Bryts dom på något sätt så händer det ju konsekvenser. Och varje medlem BÖR ju ha läst igenom reglerna. Iallafall en så "erfaren" medlem som du. När man först lärde sig reglerna så var dom ju inte samma som just nu. Då kanske man kan läsa igenom dom ganska regelbundet för att slippa såna här situationer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Reglerna är regler? Bryts dom på något sätt så händer det ju konsekvenser. Och varje medlem BÖR ju ha läst igenom reglerna. Iallafall en så "erfaren" medlem som du. När man först lärde sig reglerna så var dom ju inte samma som just nu. Då kanske man kan läsa igenom dom ganska regelbundet för att slippa såna här situationer? Alla kanske inte är inne regelbundet? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 jag skulle kolla bara. om man fick något meddelande tillbaks. det fick man ju men. Om du bara skulle kolla det, varför skickade du alla dina FM och inte bara några få? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.