Angelo Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 (redigerat) Hej! Jag undrar loite saker om era gubbar på WoW Som Expel min gubbe Namn: Tazina Realm: Shadowsong Kön: Tjej Ras: Night Elf Class: Priest Level: 30 (Jag hra mount :lol: ) Redigerat 10 September 2008 av Angelo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Tråden kunde ju ha varit mer användbar om man kunde skriva sina char namn och realm vilken man än spelar på.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Guilden jag är i med min main heter Shadowsong :P Spelar dock på Defias Brotherhood. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 5 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 (redigerat) Tråden kunde ju ha varit mer användbar om man kunde skriva sina char namn och realm vilken man än spelar på.. Okej vi ändrar namnet då på tråden Namn: Tazina Realm: Shadowsong Kön: Tjej Ras: Night Elf Class: Priest Level: 30 Redigerat 10 September 2008 av Angelo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Namn: Zanter Realm: Frostwhisper Klass: Paladin Specc: Holy Ras: Human Bonus Healing: 1701 Holy Spellcrit: 21.17 Level: 70 Kön: Man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 ett tips sluta spela wow! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 ett tips sluta spela wow!1. anmäld2. förklara lite mer varför tack? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 ett tips sluta spela wow!1. anmäld2. förklara lite mer varför tack? För att han inte har råd att spela det själv, och då aktiveras den barnsliga inställningen att när han själv inte kan göra det ska ingen annan göra det heller. D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 ett tips sluta spela wow! 1. anmäld 2. förklara lite mer varför tack? För att han inte har råd att spela det själv, och då aktiveras den barnsliga inställningen att när han själv inte kan göra det ska ingen annan göra det heller. D: mm ungefär, som alla i min klass då "WoW suger!" "varför?" "det är för dyrt!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Namn: Rullis Realm: NO IDEA XD' Klass: Hunter Ras: Orc Level: 23 japp, kan inge mer om min char bhahuha :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Namn: Shamangabbe Realm: The Maelstrom Klass: Shaman Specc: Enhancement Ras: Orc Level: 36 Kön: Male Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 (redigerat) Both on Bloodfeather Warrior Namn : Svenstomp Race : Tauren Class : Warrior Level : 56 Specc : Arms Alt Namn : Pobel Race : Undead Class : Mage Level : 25 Specc : Frost Redigerat 5 September 2008 av IroN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg