MentalogisT Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 mina gubbar Realm: Silvermoon Namn: Blownar Race: Dwarf Kön: Male Specc: fury Class: Warrior Lvl: 33 .......................................... Min alt Realm: Silvermoon Kön: Male Namn: Goldthot Race: Human Class: Paladin Specc: Protection Lvl: 25 vad är multibox och 3x Exp och allt det där och vad får man tag på det ?? Det får man genom rekrytera en annan person så att han gör ett account. Sen får du rewards om han fortsätter att spela osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 och multibox = du har 2 eller fler accounts som du kontrollerar samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 okey tack för svaren :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samlan Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Mina snubbar: :D [[Main]] Realm: Al'akir (PvP) Name: Samlan Lv: 59 (PvP ftw :D) Faction: Horde Class: Hunter Race: Tauren Specc: Markmanship Kön: Male [[Alt]] Realm: Al'akir (PvP) Name: Garh Lv: 22 Faction: Horde Class: Rogue Race: Undead Specc: Subtlety Kön: Male Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Liten updatering, skriver med mina alts med. - Main - Realm: Kor'gall [PVP] Name: Rexz LvL: 42 Faction: Alliance Class: Rogue Race: Nelf Specc: Deep Combat [ 5/25/3 ] Kön: Male - Alt 1 - Realm: Kor'gall Name: Mooridius Lv: 38 Faction: Alliance Class: Warlock Race: Gnome Specc: Demonology Kön: Male - Alt 2 - Realm: Kor'gall Name: Atrenoc Lv: 35 Faction: Alliance Class: Paladin Race: Dwarf Specc: Holy/Prot Kön: Male Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Main Race: Draine Class: DK Realm: Hellscream Level: 80 Gear: All blue, utom 2st epics Alts Race: Gnome Class: Rogue Realm: Kul Tiras Level: 64 Gear: - Race: Tauren Class: Warrior Realm: Magtheridon Level: 50 Gear: - Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 ett tips sluta spela wow! Du är väl en Datornord? Då borde du inte protestera :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Realm: Shattered Hand Namn: Makarov Level: 80 Faction: Alliance Class: Hunter Race: Draenei Värdelöst gear men har inte orkat skaffat något på 80 än så länge :-p Realm: Shattered hand Namn: Védusjka Level: 80 Faction: Alliance Class: Priest Race: Night elf Samma på denna char, alldeles för lat! hehe Har börjat lira på en horde nu som jag tänkte levla till 80 om jag orkar, har dock tröttnat en aning på WoW nu! Men om någon lirar på Argent Dawn och är horde så kan ni ju adda mig. :) Kasatonov heter jag där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixidoz Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 *Main* Name: Zawis Realm:GrimBatol ftm, ska flyttas till Terenas i slutet av Januari class: Paladin, holy race: Dwarf Kön: Male Level: 70 ( Zawis letar efter en pvp/arena partner när han blir lvl 80 i feb :D ) *Alt* Name: Drakzor Realm: Terenas Class: Mage, Frost Race: Human Kön: Female Level: 76 ( Även Drakzor söker en pvp/arena partner när hon blir 80 :D ) PS. Anledningen till att min main bara är lvl 70, är för att jag uppgraderade fel konto... :P PS2.Drakzor är från början min mosters gubbe som jag fick när hon inte hade råd att betala för 4 konton :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Main Realm: Stormscale PvP Name: Slaxerz Class: Warrior Race: Tauren Specc: Fury Kön: Male Level: 80 Alt Realm: Stormscale PvP Name: Lolknightz (fail name) Class: Death Knight Race: Blood Elf Specc: Frost Kön: Femal Level: 65 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Namn: Samanoske Realm: Argent Dawn Kön: Male Ras: Undead Class: Death Knight Level: 80 Specc: 17/0/54 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smurf Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Okej då ! Namn: Naiomi Race: Nelf class: Druid Level: 30 Specc: Hmm kommer inte i håg. Mitt acc är för tilfället bannat :S..bara för det inte ska få mer ''future damage'' för de har blivit hackat.. // Eiqu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg