garkan Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Min lilla dwarf huntard.. Realm: Argent Dawn EU Level: 38 Race: Dwarf Class: Hunter Sex: Male Guild: whisperwinds Name: Plazinaiyz Faction: Alliance dra en /w om du har lust att lira. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 (redigerat) Namn:Semon med någon konstig sak över e(har glömt hur man gör det) Realm:Tollbane Kön:male Ras:Draenei Klass:Shaman ftw Level:62 ================================= Om någon spelar på Trollbane och är alliance så säg till mig =D Redigerat 6 September 2008 av KillZone95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Realm: Frostmane Kön: Male Ras: Dwarf Klass: Paladin Level: 70 Bonus Healing: ~2300 Progress: 9/9 BT, 2/6 SWP och Realm: Frostmane Kön: Male Ras: Dwarf Klass: Rogue Level: 70 Attack Power: 2010 Hit Rating: 310 Progress: 5/5 MH, 6/9 BT Vill dock inte att någon kommer till Frostmane, vi har nog med folk på realmen ;) Därför ger jag inte ut namnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 (redigerat) Namn: tutorio Realm: byter nu till Khadgar Kön: man Ras: Human Klass: Paladin LVL: 70 Redigerat 2 November 2008 av groudon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 (redigerat) Realm: Frostmane Kön: Male Ras: Dwarf Klass: Paladin Level: 70 Bonus Healing: ~2300 Progress: 9/9 BT, 2/6 SWP och Realm: Frostmane Kön: Male Ras: Dwarf Klass: Rogue Level: 70 Attack Power: 2010 Hit Rating: 310 Progress: 5/5 MH, 6/9 BT Vill dock inte att någon kommer till Frostmane, vi har nog med folk på realmen ;) Därför ger jag inte ut namnen. Undrar dock bara hur det är med Arena på Misery, är det enkelt/svårt, hur är queues? Jag och några kompisar kanske ska migra dit, men funderar på servern Outland dåra. Aja, nu till min char. Realm: Frostmane EU Namn: Aconic Kön: Male Ras: Undead Klass: Mage Level: 70 Guild: Phase Spec: Frost (17/0/44) Edit: Migrade från Stormscale till Frostmane i morse. Soz Xade. Redigerat 7 September 2008 av Pineapple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Namn: Eltryffel Ras: Tauren Kön: Man Klass: Druid Specc: Feral Realm: Shattered Hand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 7 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Okej fortsätt skriv alla hoppas det kommer nån som spelar på Shadowsong :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Spelar inte wow längre men tror det va: Namn: Minns inte. Realm: Trollbane. Race: Undead Class: Mage Level:65-70- minns inte :P Kön: Man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 (redigerat) Namn: Kuddie Ras: Dwarf Kön: Male Klass: Paladin Level: 40 Specc: Retri Realm: Shattered Hand Edit. Glömde Leveln. Redigerat 8 September 2008 av Damel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Namn: Chawan Ras: Human Kön: Male Klass: Warlock Specc: Destro/sacrifice 0/21/40 Realm: Doomhammer Level: 70 Guild: Desecration Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Namn:Semon med någon konstig sak över e(har glömt hur man gör det) Realm:Tollbane Kön:male Ras:Draenei Klass:Shaman ftw Level:62 ================================= Om någon spelar på Trollbane och är alliance så säg till mig =D Jag kanske är helt ute och cycklar men betyder inte Semon (med liknande stavning) sperma på engelska? Namn: Pricköga Kön: Tjej Ras: Bloodelf Klass: Paladin Level: 70 i måndags ;) Har redan två st T4 och några till epixxxxxs :) Realm: Agamaggan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 (redigerat) Mitt account är fortfarande hackat och blizz är så taskiga och vill inte ge tillbacks det än :P Namn: Dez Realm: The Sha'tar Ras: Night Elf Klass: Hunter Redigerat 7 September 2008 av Rezex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg