Hoppa till innehåll

Kär, Och Ja. Problem


Rekommendera inlägg

Shoo!

Nu är det så att jag är kär för första gången på länge och det är i en av mina bästa tjejkompisar, vilket är ganska lyckat. Men det är det att jag inte vågar ta "första steget" och jag vet itne om hon gillar mig på "det" sättet, och jag är rädd att vi inte kommer bli kompisar igen efteråt... Vi brukar alltid skämta med varandra och är skolans nog mest oseriösa personer. Vad ska jag göra, ska jag välja kärlek eller vänskap? Och hur ska jag "ta första steget". Inget bjuda på bio. Vi bor ute i ödemarkerna >.< Och inget "Gå bara rak fram och säg att du är kär i henne" för då kommer jag nog svimma av pinsamhet och alla kommer tro jag skämta mer henne. >:<

 

/IroN

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hon fick vet det nu och hon tycker om mig som vän. Ajja, livet går vidare. "Du anar inte hur många gånger du kommer bli dissad innan du hittar den rätte" och "Vänskap leder längre än kärlek" är nått jag får trösta mig med.

Nu har vi inte snackat på typ 10 minuter, jag tror hon värkar chockad....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser inte riktigt själva problemet. Är väl att umgås med henne så mkt som möjligt. Annars får du väl göra något helt enkelt. Köp en present, choklad, godis, vad som helst! Liksom, ifall du misslyckas med något sådant, ofta folk kommer ihåg sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mjo, jag försöker itne bry mig om kärlek men det är hur jäkla svårt som helst. Hon sa att hon "behöver" mig men bara som vän... Får la hitta någon annan. Det är det, att jag inte kan bli kär i en ny direkt efter utan att jag är kär i någon 1-3 månader, minst.. Det är gaanska jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi känner varandra väldigt bra, och hon är en av mina bästa tjejkompisar.

Jag får hoppas det ;)

 

f*n också, nu är hon ihop med en i mitt hockeylag som han var kär i.. :(

Livet går vidare, nästa gång hittar jag en snyggar och schyystare tjej. Hoppas jag.

Redigerat av IroN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...