Hoppa till innehåll

Wow Startar Inte!


zkAro

Rekommendera inlägg

Hej! Vår dator har kommit tillbaka från lagningen nu och jag ska installera WoW sen startar det inte så jag kan inte installera det! Kan det vara för att datorn är för ny? Eller för bra? Kanske jag behöver ladda ner drivrutiner elr nåt? Jag har:

 

2GB Ram

512MB Nvidia 7900GTX

AMD Athlon 5000+ X2 upp till 3.6GHz

 

SNÄLLA HJÄLP MIG!

 

P.S jag har försökt klicka på Den här datorn grejen men det står ingen CD elr nåt!

Redigerat av Necromancer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså svara rediga svar!!! Jag har ny upplösning på skärmen, är det därför, och vilken är den normala upplösningen? Och sen när jag klickar på NVIDIA Control Panel så står det typ att man kan välja mellan: Standard Settings eller Advanced Settings! Har det ngt med detta att göra?

 

Håller på att ladda ner NVIDIAS drivrutiner som stödjer de flesta korten från NVIDIA <_< ... hoppas def funkar sen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min dator är för bra för att köra "impossible creatures" så ingenting förvånar mig längre

 

ontopic: för ny eller för bra dator för att köra WoW? fuck no, vad var det dem lagade för någonting?

 

om datorn inte känner av att CDn sitter i är datan för gammal, så var det med black and white 2 och min andra dator ( som är 100 år gammal )

Redigerat av Khazar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hittar den inte CD skivan i den här datorn?

 

Vista/XP?

Har XP. Det verkar som om CD läsaren inte hittar skivan (DVD-Rom). Men jag har DVD spelare och jag tror jag har det "DVD-Rom" eller va det nu heter.

 

Och dom har tydligen lagat moderkortet och så satte dom in ett nyare moderkort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hittar den inte CD skivan i den här datorn?

 

Vista/XP?

Har XP. Det verkar som om CD läsaren inte hittar skivan (DVD-Rom). Men jag har DVD spelare och jag tror jag har det "DVD-Rom" eller va det nu heter.

 

Och dom har tydligen lagat moderkortet och så satte dom in ett nyare moderkort.

 

Onödigt att först laga moderkortet och sen sätta in ett nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hittar den inte CD skivan i den här datorn?

 

Vista/XP?

Har XP. Det verkar som om CD läsaren inte hittar skivan (DVD-Rom). Men jag har DVD spelare och jag tror jag har det "DVD-Rom" eller va det nu heter.

 

Och dom har tydligen lagat moderkortet och så satte dom in ett nyare moderkort.

 

Onödigt att först laga moderkortet och sen sätta in ett nytt.

 

HAHA! :D

Din dator är inte äns för bra.. eller för ny..

Din dator är en random dator som har något problem..

Vad händer när du försöker starta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ahh, nu funkar det :)! Men efter 15 timmars installation inkl. patcher så känner jag att WoW var värt det! Det e askul asså!!!!!! Men felet var nog att jag behövde ladda ner senaste drivrutinerna, för när jag gjort de så funkade det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...