Gäst OneDream Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 varför just forum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Vad menar du! Forumet är mkt viktigt men erre.se ska också få en snygg sida! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Nej nu får det vara slutkodat för idag god natt :D I veckan någon gång så kommer sidan vara uppe med guider och sånt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jojoggarn Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Jag vill vara med! Jag är väl heller inte direkt "noob", men jag är lite "rostig" (dvs inte kodat på länge). Jag kan (X)html, CSS och lite JavaScript... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Skulle kunna fixa IPB på forumet, hatar phpbb även om säkerheten är bra så är funktionerna ytterst begränsade. Adda mig på [email protected] om du undrar nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Jag är intresserad, men har inte tid. Så jag kan lägga LITE tid på att ge förslag om jag ser något eller kommer på något... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Okej det är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Status: :) Vi har nu 8st meddlemmar på forumet, dem flesta kommer från fuska.se! :lol: Idag så ska jag koda startsidan till vår sajt www.erre.se! Jag ska också snart börja skriva guider i html,css med mera om ni vill hjälpa till och skriva guider så gör det gärna, Skicka guiderna till [email protected] eller [email protected]. Om ni har några frågor så skriv det på forumet som du kan hitta här www.erre.se/test/index.php! Vi hoppas som sagt att flera joinar och att ni har tålamod! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 ändra namn på erre.se/test till forum ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senestor Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Påväg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 (redigerat) Om ni inte märkt det så fungerar inte länken till hemsidan som ni har lagt upp. Fixa det så kan vi kanske komma med några synpunkter ;) Och inte för att vara sån men försök fixa ett eget tema till sidan, använd inte ett som finns skapat redan för det blir inte lika personligt och det brukar inte ha med ömnet att göra. Som ett vista tema till ett forum som handlar om webbspråk. Redigerat 9 September 2008 av TecWizard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Hur går det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg