Trips Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 asså j*vla forskare som tänker utrotta (stavning) människan.:_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 http://www.expressen.se/Nyheter/1.1293738/...ar-jorden-under Sen är det upp till er vilken part ni tror på ;) - Sylar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 hmm, tror ni dem kommer lyckas utrota mänskligheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 (redigerat) sylar när gick dokumentären på discovery? Det va programmet "stora byggen" eller vad den nu heter om jag kommer ihåg rätt, va nån månad sedan Att fråga om dom kommer att "lyckas" är väl att förvränga det hela lite, det är inte så att dom försöker att förstöra jorden. - Sylar Redigerat 9 September 2008 av Sylar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 sylar när gick dokumentären på discovery? Det va programmet "stora byggen" eller vad den nu heter om jag kommer ihåg rätt, va nån månad sedan Att fråga om dom kommer att "lyckas" är väl att förvränga det hela lite, det är inte så att dom försöker att förstöra jorden. - Sylar jag vet att det inte borde kallas "lyckas" men att dem "råkar" förinta mänskligheten låter värre enligt mig:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 "En säkerhetsrapport har dock givit grönt ljus för projektet och hävdar att det jättemaskinen simulerar är något som hänt hundratusentals gånger tidigare i naturen." @ http://www.expressen.se/Nyheter/1.1293738/...ar-jorden-under Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Visserligen, men att 5,000 forskare tror att det kommer att skapas ett eller flera svarta hål som överlever är ju inte "ingenting". Sen så tror jag inte heller att forskarna som håller på med det inte vet vad dom gör. Men det är ju liksom Forskare vs forskare som vanligt. sen är det upp till individen vilka man litar på mer. Tror personligen inte att jorden kommer att gå under i morgon, men det är inte omöjligt. - Sylar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 (redigerat) Sen har man ju hört "Jorden går under snart" skit ofta.... Så varför just tro på det den här gången? Redigerat 9 September 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Som sagt så tror du vad du vill, jag säger att jag inte tror att det kommer att hända nått, sen vad du tror på är en annan femma ;) - Sylar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 "Så varför just tro på det den här gången?" = "jag säger att jag inte tror att det kommer att hända nått" Så jag tror samma som dig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 är inte så j*vla positiv till denna grejen. ganska kraftiga energier vi snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 (redigerat) http://answers.yahoo.com/question/index?qi...01113507AASdaLK (lulz, Jag har 2008 fuskamynt) Redigerat 9 September 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.