timi3 Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Varför spelar ni wow igentligen? Kostar pengar :S Dyrt, man blir beroende! Jag tycker det är ganska roligt! Men jag spelar inte, så jag tycker att folk inte ska spela wow! Såg en 10 årig pojke som hade köpt wow, det är sjukt! Börja spela - Detta spel istället! Sluta spela wow !!!, för din framtid står på spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 (redigerat) Okej fråga dig själv va f*n bryr du dig om andra spelar jag spelar för det är bra. Redigerat 7 September 2008 av groudon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Spelar det för mina kompisar spelar + det e rätt kul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Timi, du ska inte säga någonting... "Jag tycker det är ganska roligt. Men jag spelar inte, så jag tycker inte att folk ska spela WoW." Det är väl förihellvete inte du som bestämmer vad "Folk" vill göra. Btw, din framtid står på spel om du inte slutar med sånt här... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Sluta spela WoW? ALDRIG! Började spela för 3 dagar sen, och resultatet blev? Jaa, WoW äger!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 7 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Ursäkta för f*n! Om era liv ska bli att sitta och nörda wow så hoppas jag att du kommer ha ett dåligt liv! Har för f*n inte tvingat er all sluta spela! GAV ETT RÅD! Hetfield05: Jag säger hur mycket jag vill! http://www.edu.pitea.se/hortlax/skoltidning/ledaren/spel.jpg Så kan det bli om man spelar wow :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Ursäkta för f*n! Om era liv ska bli att sitta och nörda wow så hoppas jag att du kommer ha ett dåligt liv! Har för f*n inte tvingat er all sluta spela! GAV ETT RÅD! Hetfield05: Jag säger hur mycket jag vill! http://www.edu.pitea.se/hortlax/skoltidning/ledaren/spel.jpg Så kan det bli om man spelar wow :P Det där är South Park -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Ursäkta för f*n! Om era liv ska bli att sitta och nörda wow så hoppas jag att du kommer ha ett dåligt liv! Har för f*n inte tvingat er all sluta spela! GAV ETT RÅD! Hetfield05: Jag säger hur mycket jag vill! http://www.edu.pitea.se/hortlax/skoltidning/ledaren/spel.jpg Så kan det bli om man spelar wow :P lul getz a life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Varför spelar ni wow igentligen? Kostar pengar :S Dyrt, man blir beroende! Jag tycker det är ganska roligt! Men jag spelar inte, så jag tycker att folk inte ska spela wow! Såg en 10 årig pojke som hade köpt wow, det är sjukt! Börja spela - Detta spel istället! Sluta spela wow !!!, för din framtid står på spel! Gå spela din FIFA kopia, varför tycker du det är sjukt om en 10 årig grabb köper ett spel?Blir man kriminell genom spelet eller vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Haha ska vi sluta spela bara för din mamsing inte vill betala 150kr i månaden? Snälla, lägg ner med såna här onödiga trådar.. @Southparkz0rbild: nice självporträtt där timi3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Varför spelar ni wow igentligen? Kostar pengar :S Dyrt, man blir beroende! Jag tycker det är ganska roligt! Men jag spelar inte, så jag tycker att folk inte ska spela wow! Såg en 10 årig pojke som hade köpt wow, det är sjukt! Börja spela - Detta spel istället! Sluta spela wow !!!, för din framtid står på spel! Jag spelar wow för det är kul och nästan alla jag känner spelar det. Wow en 10åring köper wow big deal. Kostar pengar, det är ju inte ens dyrt. Ursäkta för f*n!Om era liv ska bli att sitta och nörda wow så hoppas jag att du kommer ha ett dåligt liv! Har för f*n inte tvingat er all sluta spela! GAV ETT RÅD! Hetfield05: Jag säger hur mycket jag vill! Så kan det bli om man spelar wow tongue.gif Varför skulle jag få ett dåligt liv bara för att jag spelar wow? det är nog du som kommer få ett dåligt liv om du inte kommer på nått bättre en det här att skriva :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Ännu en som inte har råd med wow (aka "det är för dyrt") och då ska ingen spela det. World or Warcraft är inte mer beroendeframkallande än nått annat rollspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg