Hoppa till innehåll

Nu Får Jag Förinih*lvete Utbrott!


metoo
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, jag får utbrott snart. innan har jag haft problem med Lite popups och background changes men nu har det gått förlångt...

 

så fort jag försöker ladda ner en fil tex Vdj trial så startas Dl rutan. Dl mäteren går hela vägen(instant) Och files kommer till mitt skrivbord. men Den är bara runt 100kb. och så fort jag försöker öppna den så står det att den är korrupt.

Jag har fösökt med allt. scannat datorn med sophos antivirus/avg free / norton / windowsdefender och fanhans moster men Hittar inget virus.

 

Vad skall jag göra?!!! jag kan ju knappt ladda ner musik ( Torrents(laglika ofc) fungerar dock). men inte en fil över runt 100 kb

 

finns det inget man kan göra I regedit eller så. hitills har jag klarat mig med smitfraud och det har funkat mot det mesta.

 

Info.

andvänder ie explorer (nyaste med normala inställningar)

har testat stänga av brandvägg och allt möjligt. (inklussive Dödat varenda procces ( inte explorer.exeoch dyligt)

Har gjort system restore typ 10000 ggr och scanat Datorn 21380932189180391328132 ggr med alla möjliga program

 

 

Just det glömde säga att jag Bliv även skickad till andra sidor när jag klickar google länkar.

 

Så nu får jag utbrott!! HJÄÄÄLPP!!! Skulle bli jävligt fcking tacksam ifall nån hjälpte mig.

Och plz skriv inte att jag ska Instalera om hela Windows för det kommer jag ej!!!!

 

Och dessutom förlåt för alla svordomar men jag får f*n Damp nu!

Redigerat av metoo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hej, jag får utbrott snart. innan har jag haft problem med Lite popups och background changes men nu har det gått förlångt...

 

så fort jag försöker ladda ner en fil tex Vdj trial så startas Dl rutan. Dl mäteren går hela vägen(instant) Och files kommer till mitt skrivbord. men Den är bara runt 100kb. och så fort jag försöker öppna den så står det att den är korrupt.

Jag har fösökt med allt. scannat datorn med sophos antivirus/avg free / norton / windowsdefender och fanhans moster men Hittar inget virus.

 

Vad skall jag göra?!!! jag kan ju knappt ladda ner musik ( Torrents(laglika ofc) fungerar dock). men inte en fil över runt 100 kb

 

finns det inget man kan göra I regedit eller så. hitills har jag klarat mig med smitfraud och det har funkat mot det mesta.

 

Info.

andvänder ie explorer (nyaste med normala inställningar)

har testat stänga av brandvägg och allt möjligt. (inklussive Dödat varenda procces ( inte explorer.exeoch dyligt)

Har gjort system restore typ 10000 ggr och scanat Datorn 21380932189180391328132 ggr med alla möjliga program

 

 

Just det glömde säga att jag Bliv även skickad till andra sidor när jag klickar google länkar.

 

Så nu får jag utbrott!! HJÄÄÄLPP!!! Skulle bli jävligt fcking tacksam ifall nån hjälpte mig.

Och plz skriv inte att jag ska Instalera om hela Windows för det kommer jag ej!!!!

 

Och dessutom förlåt för alla svordomar men jag får f*n Damp nu!

 

Ändra färg på din text så kanske vi kan hjälpa dig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag klickar på en länk så öppnas standard Dl rutan vi säger att filen är 100 Mb som exempel

 

Så fort download rutan öppnas så går det Instant till 100% och filen kommer till mitt skrivbord eller vart jag sparat den. men den är bara 100kb stor.. altså laddar den inte ner filen. men den säger att den gör det för det ngår ju till 100%. när jag dubbelklickar filen så Är det Står det att den är koruppt(skadad). Det e ju kalrt eftersoma tt den laddat ner 0.1% av den riktiga filen

 

Och Nej jag andvänder inga Download managers.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag klickar på en länk så öppnas standard Dl rutan vi säger att filen är 100 Mb som exempel

 

Så fort download rutan öppnas så går det Instant till 100% och filen kommer till mitt skrivbord eller vart jag sparat den. men den är bara 100kb stor.. altså laddar den inte ner filen. men den säger att den gör det för det ngår ju till 100%. när jag dubbelklickar filen så Är det Står det att den är koruppt(skadad). Det e ju kalrt eftersoma tt den laddat ner 0.1% av den riktiga filen

 

Och Nej jag andvänder inga Download managers.

Låter som det är ett hårdvare fel eller Windows fel. Ja du vill ju inte höra den lösningen jag har så det är inte lönt att skriva det :P (formatering).

Redigerat av Sweoggy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:P Hmm men jag orkar inte formatera tasr ju f*n flera dagar. Jag får popups och skit också.

och ifall jag tex söker på Fuska.se på google.se då kommer ju Fuska.se, fuska.se/forum etc ifall ajg klickar på någon av dom blir jag Skickad till nån annan sida. asså jag e så j*vla trött på det här. ocn när inte ens Smitfraud funkar så verkar det som om min dator har tappat Livsgnistan xD den som har kämpat så tappert...

 

edit, :P (lite pinsamt) men formatering är väll reinstall windows.

Redigerat av metoo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Overkill

Prova att installera ett anti-virus program som t.ex AVG Free 8.0

 

 

Och formatering* + ominstallera tar inte så j*vla lång tid.

 

*Det tar längre på större hårddiskar, Jag har en 1TB hårddisk och det tog inte så lång tid. (Inte snabb formatering)

Redigerat av Overkill
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

xD ;) skriver från min laptop datorn typ bran upp....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skojja :) ska Instalera Vista Med ett cp antivirus (sophos) sen ska jag Bara göra skolarbeta På Datorn Inget annat har jag bestämt :) märkte att iexplore. var ett virus... Jag har typ

273827819123773129 trojaner Såjag ger upp. jag måste Döda min dator nu. Byebye xp GOGO VISTA!!!!

 

Vet att vista suger men man kan ju inte få virus då :) tack för all hjälp fuska (*host.

Redigerat av metoo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...