Dave37 Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 1. pluggar 2. chillar framför datorn 3. sover det är min prioriteringslista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doodel Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 läxor. :( och musik! :) pluggis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Har inga vänner -.-', och jag glömmer bort att göra läxorna så det blir mest sitta framför datorn eller tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Är med en vän kommer hem sen kollar Fuska.se och spelar wow en stund. Läxan blir alltid försenad xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 träning, läxor, datorn, musik, dra till nån kompis , sova :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Fotboll, Innebandy, gym, datorn, ser på tv, läxa de få gånger jag har en eller är me kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Det blir mest kolla på TV, sitta vid datorn och sova. Har inga läxor över sommarlovet att bry mig om. Chilla 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Läxor, är på datorn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Nu är det ju sommarlov så då har man ju ingen skola :D men när det är skolan brukar jag väll gå hem till en kompis elr gå till ungdomsgården, sen sitter jag väll vid datan och gör läxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 innan sommarlovet så gjorde jag detta efter skolan. 1: äta eller gå upp till datorn. 2: se på tv 3: sova 4: läxor om det va tvunget. (gör oftast mina läxorna dan innan de ska lämnas in.). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 (redigerat) Gym, vara med kompisar ut med Crossen och Moppen och ta det lugnt framför datorn eller tven :D Redigerat 5 Juli 2009 av member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 pickachu456,jag e lika gammal som du isånafall...kul...jag börjar fundera på om du inte går på min skola... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.