Friday Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 DEn träningen är fin :) Jag gör vad jag känner för. Oftast sätter jag mig på toan och är inne på fuska på min laptop ;) Värst vad du verkar social Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 DEn träningen är fin :) Jag gör vad jag känner för. Oftast sätter jag mig på toan och är inne på fuska på min laptop ;) Värst vad du verkar social Jovisst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Jag brukar vara på Fritids och Spela Guitar Hero 3 (dem har en PS2). På Torsdagar och tisdagar åker jag hem direkt och då brukar jag börja spela Super Smash Bros. Brawl eller Mario Kart Wii på mitt wii. Annars sitter jag vid Datorn och är inne på Fuska.se eller Youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Pikachu456 --------------------------------------- Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Pikachu456 --------------------------------------- Hur gammal är du? Står brevid hans namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 DEn träningen är fin :) Jag gör vad jag känner för. Oftast sätter jag mig på toan och är inne på fuska på min laptop ;) Värst vad du verkar social Orka va social, det e likzzom så 2007 Närå, men vad kan man förvänta sig av omogna spamungar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Pikachu456 --------------------------------------- Hur gammal är du? Jag är 11 år år om du ska veta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Måndag: läxor och spelar Tisdag: Handboll Onsdag: läxor och spelar Torstag: samma Fredag: läxor och spelar Lördag: Match kanske och spelar några timmar Söndag: samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Pikachu456 --------------------------------------- Hur gammal är du? Jag är 11 år år om du ska veta det. Han skall icke, men han ville. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Måndag; Handboll Tisdag; Ledig från aktiviteter, kompisar/plugg/tvspelschill, ca ½timma --> 1½ timma dator. Onsdag; Kompis, plugg, sen handboll Halv 8 --> 21.00. Torsdag; Plugg lite fort, sen träning 18.00 --> 19.30, därefter mat,dator sen hells'kitchen. Fredag; Stan/Dator sen hemmamys. Lördag; Match eller kompis alternativt elektronikdag. Söndag; Sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Går hem>softar>softar>softar vid datorn>softar>softar med polarna>softar>sover. Så ska en dag se ut! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Går hem, gör läxor om jag har nåra, annars chillar jag vid datorn och lyssnar på musik, ser film eller liknande xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.