Miniagge Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 kollade lite på google vad nitendo 64 är för något .. förmodligen en konsoll men ingenting jag kommer ihåg. Hittade ingenting så ja tänkte fråga. Vad är Nitendo 64 på riktigt ? :P Skicka gärna bild oxo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luc0ld Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 (redigerat) Det är Nintendo's tredje tv-konsoll. En av dom bästa Nintendo har gjort, enligt mig :D. Redigerat 11 September 2008 av Luc0ld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 (redigerat) Gammal konsol (från ungefär 1997). Första Nintendo-konsolen som hade 3D. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/82/Nintendo_64.jpg EDIT: Typiskt, hann inte. Redigerat 11 September 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Ganska onödig tråd. Titta wikipedia nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Den bästa konsollen någonsin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Som sagt, den bästa konsollen någonsin. Men anledningen till att du inte hittade något om den är för att du stavade fel, den heter "Nintendo 64" inte "Nintedo 64" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 njaa bästa konsollen någonsin är väll att ta i xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 njaa bästa konsollen någonsin är väll att ta i xDfaktiskt inte, dom bästa spelen finns på N64. Banjo-Kazooie/Tooie Zelda Super Mario 64 *mera som jag inte kommer på* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 ah de beror ju på vad man tycker om för spel också :P sj tkr jag mer om spel som halo och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Ganska onödig tråd. Titta wikipedia nästa gång.en 9 årig pojke klarar nog inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Ganska onödig tråd. Titta wikipedia nästa gång.en 9 årig pojke klarar nog inte det Då borde han inte kunna skriva här heller då. Dessutom kan han ju få hjälp av sina föräldrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Ganska onödig tråd. Titta wikipedia nästa gång. en 9 årig pojke klarar nog inte det Då borde han inte kunna skriva här heller då. Dessutom kan han ju få hjälp av sina föräldrar. Jo jag har sätt 8-åringar på fuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg