Gäst caru Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Hon verkar inte ha några känslor, verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 29 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Hon verkar inte ha några känslor, verkar det som.Klart hon har, hon kan vara både glad, sur, rädd, KÄR, precis som du, hon vågar bara inte säga ifrån. Men jag och han ska säga till henne att hon måste bättra sig, hon kommer ju bli utnyttjad när hon blir större om det ska fortsätta såhär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Hahahahahahaha. Nej. Nej, du ska inte vara någon slags låtsasförälder till någon - det slutar allt annat än väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 30 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Hahahahahahaha. Nej. Nej, du ska inte vara någon slags låtsasförälder till någon - det slutar allt annat än väl. Förlåt mig för att jag är kär?Ok, det kanske lät lite mobbat men ändå, hade inte i tyckt det var jobbigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Asså, om hon nu gillar er båda, men gillar honom LITE mer, är det bara jag som får intrycket att hon liksom skiter i vem hon får, hon tar första bästa? No offence mot dig qvirr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 30 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Asså, om hon nu gillar er båda, men gillar honom LITE mer, är det bara jag som får intrycket att hon liksom skiter i vem hon får, hon tar första bästa? No offence mot dig qvirr.Ja men vi har ju snackat med henne och sen dess har hon skärpt sig.Nu är det även så att hon gillar mig(yes!), han har släppt henne nu. Men p.g.a att hon inte bestämt sig har jag börjat gilla en annan (f*n?), så nu är JAG osäker på vem jag ska välja, ska dock inte göra som hon gjorde utan ska bestämma mig för en och sen liksom Go for it!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Jag har inte läst exakt allt. Men när din "kompis" höll på med henne efter att hon hade gjort slut så tycker jag att du ska säga ifrån om du tycker om henne. Då skulle hon ju uppskatta att du stod upp för henne. Och nu när du inte kan välja. Om du vet att den "nya tjejen" tycker om dig kan du sattsa på henne. Men om du inte vet något om hennes kännslor för dig så ska du ta hon du tyckte om innan om nu hon tycker om dig. Annars verkar det inte som att det inte är så seriöst(ta inte illa upp) eftersom du får känslor för en annan så snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 På natten när alla sover, så smyger du fram till henne och ollar henne i ansiktet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 På natten när alla sover, så smyger du fram till henne och ollar henne i ansiktet. :) :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 "Jo, men nu är det så att jag har börjat gilla en annan tjej, och vet inte vem jag ska välja" Det var nog något av det dumaste jag läst. Man väljer inte mellan två flickor, man förälskar sig i en. Ja, pussa henne lite mer då, om jag fattar det rätt är det ju det hon vill, och jag skulle då inte tacka nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 vänta tills du hittar en tjej du värkligen blir kär i. Då kommer ett förhållande räcka längre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Glöm inte kondomen bara! På natten när alla sover, så smyger du fram till henne och ollar henne i ansiktet. :)Snälla flytta till humor xD! Jag skrattar som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.