zkAro Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 När jag startade WoW i morse så klickade jag bara på ikonen och sedan öppnades launchern och jag skulle precis klicka Play när jag såg i vänstra hörnet där det stod något liknande: "A new patch is avaible. It will start after you have exit World of Warcraft". Och jag klickade på Play efter jag hade läst det och spelade i ungefär 2 timmar. Sedan avslutade jag och sen kom något "Blizzard Downloader 2.4.3 nånting Classic EU...". Vi har inte ett jättebra bredband så en 1GB's patch tar ungefär 10 timmar att ladda ner. Och sen stod det: 1MB of 2.2GB!!!! Alltså, 20 timmars nedladdning! Sjukt! Måste man egentligen ladda ner dessa patcher eller kan man strunta i det. Jag bara kryssade ner den där Downloader grejen för det ska inte laddas ner just nu! Så frågan lyder ju: MÅSTE MAN LADDA NER DESSA PATCHER HELA TIDEN? Är väldigt tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 nja om du inte vill spela wrath of the lich king som kommer kan du ju skita i det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 13 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 nja om du inte vill spela wrath of the lich king som kommer kan du ju skita i detNej! Ska inte spela Lich King då jag inte tycker det är nödvändigt för jag är nybörjare. Så kan jag kryssa ner den där Blizzard Downloader varje gång utan att någonting händer som att man måste ladda ner den och den patchen för att fortsätta spela? Jag hoppas det. För annars kommer den stora delen av min tillgänglighet (stavning?) till datorn mest vara att ladda ner WoW patcher i massvis med timmar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 (redigerat) Du är lite paranoid du lol, nej ingenting kommer att hända :p Redigerat 13 September 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Du måste ha den senaste patchen till spelet för att kunna logga in & spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Ja, men detta är bara en prepatch, för dom som vill ha den i "förväg", för att få sina obetydliga ändringar och slippa ladda ner den när den väl släpps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Ja, men detta är bara en prepatch, för dom som vill ha den i "förväg", för att få sina obetydliga ändringar och slippa ladda ner den när den väl släpps Borde den inte ändra en massa i wow? asså t.ex. en random patch, den borde ju ändra en massa i wow och har man inte den patchen så kan man inte logga in.. ta till exempel pvp elekk, om man inte har patchen som säger att den ser ut så, att man får den så, att ally kan ha den oc hden ser ut så när en gnome sitter på den, så borde wow inte kunna köras.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Ja, men detta är bara en prepatch, för dom som vill ha den i "förväg", för att få sina obetydliga ändringar och slippa ladda ner den när den väl släpps Borde den inte ändra en massa i wow? asså t.ex. en random patch, den borde ju ändra en massa i wow och har man inte den patchen så kan man inte logga in.. ta till exempel pvp elekk, om man inte har patchen som säger att den ser ut så, att man får den så, att ally kan ha den oc hden ser ut så när en gnome sitter på den, så borde wow inte kunna köras.. Ja, det är därför detta är en prepatch <.< Background downloader alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 jag behövde bara ladda ner en 1gb patch sen vill den inte ladda ner nåt mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 du behöver inte alls ladda ner den patchen redan nu, men det är rätt smart eftersom om du inte gör det nu kommer du få göra det sedan när den releasas (nån månad eller nått) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Som Hivee sa är detta en prepatch som installeras är du installerar lich king. Så du slipper att hålla på med patcher och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Ställ in så den laddar ner medans du spelar, men inte efteråt. Och ja du måste ha den varesig du köper WotLK eller inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg