Hoppa till innehåll

Wow Patcher


zkAro

Rekommendera inlägg

När jag startade WoW i morse så klickade jag bara på ikonen och sedan öppnades launchern och jag skulle precis klicka Play när jag såg i vänstra hörnet där det stod något liknande: "A new patch is avaible. It will start after you have exit World of Warcraft". Och jag klickade på Play efter jag hade läst det och spelade i ungefär 2 timmar. Sedan avslutade jag och sen kom något "Blizzard Downloader 2.4.3 nånting Classic EU...". Vi har inte ett jättebra bredband så en 1GB's patch tar ungefär 10 timmar att ladda ner. Och sen stod det: 1MB of 2.2GB!!!! Alltså, 20 timmars nedladdning! Sjukt! Måste man egentligen ladda ner dessa patcher eller kan man strunta i det. Jag bara kryssade ner den där Downloader grejen för det ska inte laddas ner just nu! Så frågan lyder ju: MÅSTE MAN LADDA NER DESSA PATCHER HELA TIDEN?

 

Är väldigt tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nja om du inte vill spela wrath of the lich king som kommer kan du ju skita i det

Nej! Ska inte spela Lich King då jag inte tycker det är nödvändigt för jag är nybörjare. Så kan jag kryssa ner den där Blizzard Downloader varje gång utan att någonting händer som att man måste ladda ner den och den patchen för att fortsätta spela? Jag hoppas det. För annars kommer den stora delen av min tillgänglighet (stavning?) till datorn mest vara att ladda ner WoW patcher i massvis med timmar!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men detta är bara en prepatch, för dom som vill ha den i "förväg", för att få sina obetydliga ändringar och slippa ladda ner den när den väl släpps

Borde den inte ändra en massa i wow? asså t.ex. en random patch, den borde ju ändra en massa i wow och har man inte den patchen så kan man inte logga in.. ta till exempel pvp elekk, om man inte har patchen som säger att den ser ut så, att man får den så, att ally kan ha den oc hden ser ut så när en gnome sitter på den, så borde wow inte kunna köras..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men detta är bara en prepatch, för dom som vill ha den i "förväg", för att få sina obetydliga ändringar och slippa ladda ner den när den väl släpps

Borde den inte ändra en massa i wow? asså t.ex. en random patch, den borde ju ändra en massa i wow och har man inte den patchen så kan man inte logga in.. ta till exempel pvp elekk, om man inte har patchen som säger att den ser ut så, att man får den så, att ally kan ha den oc hden ser ut så när en gnome sitter på den, så borde wow inte kunna köras..

 

Ja, det är därför detta är en prepatch <.< Background downloader alltså
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...