Hoppa till innehåll

Kärlek

Rekommendera inlägg

Är det någon här på den här platsen som någonsin varit kär. Och nu pratar jag inte om småkär som man var i en tjej i fyran. Eller kär i en snyggbrud i plugget som man skulle vilja vara tillsammans med för hon är snygg och bababa. Utan riktigt kärlek. En sådan kärlek som man innan man träffat personen inte trodde existerade. En sådan kärlek som är så otroligt mycket starkare än någonting annat. Personen du är kär i ska vara allt för dig. Och ni två ska vara viktigare än någonting annat. Det ska bara vara allt, allt, allt! Du ska inte kunna hålla huvudet eller händerna i styr. finns det en sådan?

Egentligen går det nog inte att beskriva den kärlek jag pratar om, men någon kanske förstår en del av det jag säger.

Tyvär tror jag dock att ingen har någonsin älskat en person på det sättet som alla vill bli älskade. Men om ni vet att det

faktist visst är så att den kärleken finns så berätta för mig. :)

Jag är oerhört trött på min egen förmåga att hitta flickor jag bryr mig om. Snygga, trevliga, omtänskama. De kan ha allt men jag har aldrig hjärtat för dem. Tänder bara på dem sexuellt eller på något annat sätt. Mitt liv har varit ganska åt h*lvete ett tag och jag skulle kunna behöva lite lycka. Och vad är mer lycka än sann kärlek?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det finns såna. Jag har en av dem och jag förstår bara inte hur man kan vara så underbar ibland. Det lustiga är att hon är lika körd på mig som jag är på henne. Hur ofta hittar man en sån egentligen? Har iallafall varit såhär i lite mer än 7 månader nu, och det fortsätter nog ett bra tag till. Vi trivs så sjukt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Din situation låter väldigt lik min. Har massa tjejkompisar som både är trevliga, snygga och allting, men jag får aldrig några känslor för dem. Jag blir alltid lite småkär i personer som jag inte kan/vill bli ihop med, vilket gör att jag inte låter mig själv bli mer kär i dem.

En tjej till exempel chattade jag med. Hon var otroligt intelligent, rolig, snygg...Men hon var från saudiarabien, får inte träffa killar och får bara gifta sig med araber. Lyckat liksom. :rolleyes:

En annan tjej som jag är lite småkär i passar jag inte alls tillsammans med. Vi kan knappt föra en dialog tillsammans eftersom att jag nästan aldrig fattar vad hon säger och vice versa. Vi tänker så himla olika och är intresserade av helt olika saker.

Om man bara kunde få välja vem man vill vara kär i. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du som verkligen hade hittat någon borde vara väldigt glad. Och jag är glad för alla som har den lyckan.

Jo vi har nog lite samma problem du och jag. Grejen är att alla förhållanden jag har är hela tiden så ytliga för mig.

När jag sedan får reda på att tjejen kanske till och med älskar mig så blir jag helt stum. För jag känner ingeting själv. Men jag är så less på att aldrig känna någoting mer djupt så ibland låtsas jag bara. Eller det gjorde jag förut men har slutat med det nu.

Och jag skulle verkligen behöva lite kärlek, för som mitt liv är nu är det inte något att tjuta av glädje av. Bara hat,hat,hat. Så det suger ju. Det är inte någon speciell tjej jag vill ha hellerm jag skiter i vem hon är bara mitt hjärta är där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte hittat någon som jag känner har fått hela mitt hjärta på det viset. Jag hade en pojkvän, men honom kunde jag vara utan i fler veckor i sträck utan att ens skriva med honom. Det kändes konstigt. För jag visste inte om jag saknade honom som person eller om jag bara saknade myset vi hade. Det visade sig nog vara det sist nämnda, för när jag gjorde slut kände jag inte alls att jag saknade honom eller så. Då hade vi ändå inte ens träffats på hela sommarlovet in princip. Så ett 2 års förhållande som var halvhjärtat är nog det närmsta som jag kommer, för visst var jag kär i honom i början men sedan vet jag inte.

Ne, men jag vet inte. Det kan hända att jag hittat någon nu. Men jag vet inte alls vad jag känner eftersom allt det där är komplicerat. Knas.

(:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag har hittat någon som jag känner så för. Vi har blivit rätt så bra vänner(på så kort tid) och håller även på med lite saker tillsammans i en speciell sorts grupp..(xD)

Dock så vågar jag inte säga som det är, för om hon inte skulle känna likadant skulle det sabba för resten av gänget också.

En av sakerna som gör skillnaden jämfört med andra som man gillat förut är att jag känner kärleken för henne mer seriöst är att jag vill umgås med henne, prata eller bara se henne i min närhet. Innan så har det varit så att man bara var lite halvhjärtat kär och typ nästan bara gillade personen sexuellt. Men nu har jag äntligen hittat någon som är perfekt.

Redigerat av Raffed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en kärlek & den kärleken går inte att förklara med andra ord.

Vi har varit tillsammans i exakt en månad nu. Har alltid fantiserat om just den där tjejjen.

Just den som, är gullig söt och allting hon har. Det är svårt att förklara det med. & detta kommer att räcka länge. Det vet både hon & jag.

Det var den där lilla, lilla, lilla saken som fattades i mitt liv.

Mitt liv har varit som ungefär 3 sekunder i andra världkriget, om någon förstår?

Jo men, det har varit helt totalt förstört. Polisen & allt annat.

Jag kan inte förklara hur mycket jag älskar henne. Men jag brukar säga: "Måste jag slå slå igenom ett hål i väggen för att visa hur mycket du betyder för mig?

Vet inte om någon här kommer att förstå vad jag menade, men hoppas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har varit tillsammans i exakt en månad nu. Har alltid fantiserat om just den där tjejjen.

Just den som, är gullig söt och allting hon har. Det är svårt att förklara det med. & detta kommer att räcka länge. Det vet både hon & jag.

Mitt liv har varit som ungefär 3 sekunder i andra världkriget, om någon förstår?

Jag kan inte förklara hur mycket jag älskar henne. Men jag brukar säga: "Måste jag slå slå igenom ett hål i väggen för att visa hur mycket du betyder för mig?

Jo, Jag förstår...tur du har.

Min Kompis blev dissad av en tjej bara för att han är kortVäxt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, Jag förstår...tur du har.

Min Kompis blev dissad av en tjej bara för att han är kortVäxt

Det var riktigt j*vla lågt. Jag är långväxt men iallfall. fyfan!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Joo jag har varit kär (och kansk är det lite smått fortfarande) men vi gjorde lut för över ett år sedan. känslan går inte att beskriva (kliché) men man är bered att göra vad som helst för personen man är kär i. Och man har väldigt svårt att hitta några brister...när jag ser tillbaka på det så är hon inte alls lika perfekt som jag inbillade mig när vi va ihop...tog över ett halvår innan jag började tänka i andra banor. Tyvär flyttade hon så vi bodde lite över 900 km från varandra...dömt att misslyckas med andra ord. Men som svar på frågan, jo jag har varit kär upp över öronen så att säga.

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...