Hoppa till innehåll

Snott Min Avatar.


garkan
 Dela

Rekommendera inlägg

Vad är din poäng? Jag vet att avataren är din men det finns inget du kan göra åt det.

detta är ju sjukt lamt.

Jag .. vill .. inte .. ATT HAN SKA ANVÄNDA DEN!

 

Asså seriöst ni fattar nog inte..

När jag inte vill att någon ska använda en bild JAG har gjort så

ska dom fanimig lyssna.

Det han gör nu tyder på att han inte får tillräckligt med stryk hemma..

Att j*vlas sådär med folk som inte gjort något är ju bara psyk.

 

Nu har jag ellerifall gjort en ny avatar som jag ska spara i .psd.

Snor han denna så kommer jag f*n göra nått åt det.

 

Du är patetisk. Vad fasiken kan du göra åt saken när det inte finns bevis på att den är din. Det hjälper inte att du vet fontens namn och allt annat. Det är du som inte fattar, du kan inte kräva att han ska ta bort den för att det finns inget tecken på att bilden är just din. Du kanske har tagit den från nån annan?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker att det hela är sjukt komiskt. Han tar din avatar och du är nära på att flippa ur, men nu så har du ändrat avatar till en mycket fulare imo. vilket i sin tur gör att han vinner på ett sätt :D

Jag slängde ihop en avatar för jag vill inte ha en avatar som någon annan newb har.

Och du raptomex, du kan f*n dra åt h*lvete.

Jag gjorde avatarn helt j*vla själv och så påstår ni att jag inte gjort den?

Detta är komiskt, jag trodde ni skulle hålla med mig om att han gjorde fel och inte borde göra så.'

Men nu blev jag f*n den onde och jag ska få allt skit..

 

Detta är skitsnack.

 

Ny bild, vad tycks?

Redigerat av garkan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det hela är sjukt komiskt. Han tar din avatar och du är nära på att flippa ur, men nu så har du ändrat avatar till en mycket fulare imo. vilket i sin tur gör att han vinner på ett sätt :D

Jag slängde ihop en avatar för jag vill inte ha en avatar som någon annan newb har.

Och du raptomex, du kan f*n dra åt h*lvete.

Jag gjorde avatarn helt j*vla själv och så påstår ni att jag inte gjort den?

Detta är komiskt, jag trodde ni skulle hålla med mig om att han gjorde fel och inte borde göra så.'

Men nu blev jag f*n den onde och jag ska få allt skit..

 

Detta är skitsnack.

 

Ny bild, vad tycks?

 

Nej nej nej, du måste utföra din vendetta och köra med personangrepp mot Countrealdude :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det hela är sjukt komiskt. Han tar din avatar och du är nära på att flippa ur, men nu så har du ändrat avatar till en mycket fulare imo. vilket i sin tur gör att han vinner på ett sätt :D

Jag slängde ihop en avatar för jag vill inte ha en avatar som någon annan newb har.

Och du raptomex, du kan f*n dra åt h*lvete.

Jag gjorde avatarn helt j*vla själv och så påstår ni att jag inte gjort den?

Detta är komiskt, jag trodde ni skulle hålla med mig om att han gjorde fel och inte borde göra så.'

Men nu blev jag f*n den onde och jag ska få allt skit..

 

Detta är skitsnack.

 

Ny bild, vad tycks?

 

Nej nej nej, du måste utföra din vendetta och köra med personangrepp mot Countrealdude :(

 

Tyvärr så skiter jag i det.

Jag orkar inte med några j*vla p14-16 sitta och säga att jag är patetisk och annat

för att någon snor min avatar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det måste väll finnas nån vettig regel om att man inte få ta andras avatarer. Annars skulle ju folk klicka runt och bara ta den som man tycker är snyggast.

Och allt detta tjat om att det inte var garkan som gjorde bilden, att han inte kan bevisa det, kan folk bara lägga ner. Man såg han använda den långt innan den här andra killen kom med den, plus att garkan har ett g på den och varför skulle den andra killen ha en exakt likadan avatar med ett g på om han inte ens har ett g i sitt namn. Och som Garone sa, skulle ni vilja att nån tog eran avatar som ni hade ändra köpt för en massa FM eller gjort?

Redigerat av RHCP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Garkan nu är du patetisk igen. Du gnäller som en kärring över att en har rippat din bild, men nu rippar du min? Låter logiskt. Förresten så står det ett "R" i högra nedersta hörnet på "min" bild och din som du har rippat.

Du är bara barnslig när du beter dig så här.

Snubbe som tog din bild är inte ens aktiv, men det är jag. Det blir bara förvirring om du använder likadan som mig.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...