Chainsawkitten Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Den här sidan hade lika gärna kunnat handla om racism och bara säga: "Svarta människor är inte mindre värda än vita!" Det får samma effekt. Vanligt folk hade bara ryckt på axlarna och fattat vad som var grejen: "Det är väl klart?". De som hatar svarta hade inte påverkats ett dugg utan bara ignorerat det eftersom de ju inte vill försvaga sina fördomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knewt Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Emo:s? Sånna där flockdjur som försöker få öl? Tar uppifrån-ner bilder på sig när de ser ut som slampor o lägger på lunarstorm.. *sigh* Nej, det är fjortisar. Förövrigt flyttar jag tråden till feeeeeeeeeeeeeeeeedback forumet. Ganska dumt, då vi inte kan ge feedback på något som han inte gjort själv...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Väldigt tråkig hemsida. Och jag hatar Emotional Hardcores. De har inget liv, de försöker bara få uppmärksamhet. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 (redigerat) Och jag hatar Emotional Hardcores. De har inget liv, de försöker bara få uppmärksamhet. //Megadeth Dumbass, Emotional hardcore är en musikstil... Och hur ofta ser du en "Emo" som försöker få uppmärksamhet? Man ser många fler fjortisar som skriker och har sig.. -.- Redigerat 7 December 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Aboo I mina ögon är emo små töntar som hon lilla flickan på bild fyra på "emo girl's". Alltså små flickor/pojkar som ÄLSKAR t*kyo-h*tel(Ja det är en svordom) och sminkar sig som transor typ:o, springer omkring på plattan i kläder som är rutiga, prickiga, randiga, helfärgade, skelletiga och allt möjligt på samma gång. Sen så är deras hår oftast dåligt färgat svart eller svart och rosa. Dessutom står det på din sida att fashioncore är en slaks emo-stil stämmer inte! emo är bara ett själs ord för all "fashioncores" sådet så! Och dom som brukar kalla sig fashioncore är oftast sånna jag ser som emos! haha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Väldigt tråkig hemsida. Och jag hatar Emotional Hardcores. De har inget liv, de försöker bara få uppmärksamhet. //Megadeth Emotional Hardcore är en musik genré. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Väldigt tråkig hemsida. Och jag hatar Emotional Hardcores. De har inget liv, de försöker bara få uppmärksamhet. //Megadeth Emotional Hardcore är en musik genré. Inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 (redigerat) vad är emo för något? vet du det? det vet inte jag, jag visste inte ens att det fanns.. 1. Det är en freewebs-sida... du har inte gjort den helt själv alltså 2. Den är tråkig, tex engelsk gästbok..? Det går att använda FW som en "vanlig" host. But it sux very much. Redigerat 27 November 2008 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Men lol, lär dig koda -.- j*vla freewebs skit. Stäng h*lvetet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Väldigt tråkig hemsida. Och jag hatar Emotional Hardcores. De har inget liv, de försöker bara få uppmärksamhet. //Megadeth De måste ha ett liv för att kunna leva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Väldigt tråkig hemsida. Och jag hatar Emotional Hardcores. De har inget liv, de försöker bara få uppmärksamhet. //Megadeth Emotional Hardcore är en musik genré. Inte längre. Jo. Emo är bara ett 'trasigt' ord. Samma med ordet 'bög' som gick från att vara en sexualitetställning till ett skällsord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Vad går sidan ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.