Gäst Logfan Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Vet någon var man kan kolla vad din dator behöver för att kunna klara av spelet? Ontopic: Fortsätt tipsa om spel Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Vet någon var man kan kolla vad din dator behöver för att kunna klara av spelet? Ontopic: Fortsätt tipsa om spel Tack! www.canirunit.com :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Ja, det hade varit lyckat om Left 4 Dead hade funnits med där :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 men googla typ på "top 100 free fps games" eller vadsomhelst om alla spel vi tipsat om inte räcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Posers Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Jag vet ett spel. Något som heter typ Shot Man. Tyvvär har jag ingen länk till spelet som jag kan fixa fram lite senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 9dragons. Det är som WOW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 http://www.fileplanet.com/free_games.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 www.pawngame.com :lol: roligt om man har tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 (redigerat) 9dragons. Det är som WOW!skjutspel.....>.>9dragons är ett martial art mmo. TS är ju avstängd så att fortsätta med tips är ju lite onödigt. Redigerat 13 Oktober 2008 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Americas Army rekommenderas starkt. Skulle nog säga att det är det bästa FPS-spelet som är gratis. http://www.americasarmy.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 war rock! det är ganska bra tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Tibia!! det söker du bara efter och sen laddar du ner det och spelar! typ äventyrs spel! tips sök på mmorpg så kommer det upp massor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.