garkan Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 http://www.fuska.se/filarkiv/ Filarkivet finns kvar :o Där ser man... ..massa broken links. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 http://www.fuska.se/filarkiv/ Filarkivet finns kvar :o Där ser man... ..massa broken links. Varöfr har Fuska blivit så fult väl inne på trådarna? Man ser ju inte allas inlägg utan måste klicka på dom, extremt jobbigt, vad har hänt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 http://www.fuska.se/filarkiv/ Filarkivet finns kvar :o Där ser man... ..massa broken links. Varöfr har Fuska blivit så fult väl inne på trådarna? Man ser ju inte allas inlägg utan måste klicka på dom, extremt jobbigt, vad har hänt?? Klassker, gå in på Val > Visningslägen och välj standarn, Val knappen finns högst upp till höger Välkommen tillbaks :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 (redigerat) Har lite länkar som jag hittade, det är inte jag som har tagit bilderna. Men det kan alltid vara kul att se hur det såg ut förr, kommer själv ihåg lite hur det såg ut förr i tiden. Fuska.se - 2004 Fuska.forum - 2004 AWESOME! citat från Wacko 14/12-2004 09:47:41 Jag Kan Scripta... Men få får du visa hur du har gjort med Det Programet PSJag har redan "signat" på Freewebs. Adress: http://www.freewebs.com/nyahabbohotell/Index.html PSS: Jag Håller På Med DeN! mallex... hahaha finns han kvar? Redigerat 12 November 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Har lite länkar som jag hittade, det är inte jag som har tagit bilderna. Men det kan alltid vara kul att se hur det såg ut förr, kommer själv ihåg lite hur det såg ut förr i tiden. Fuska.se - 2004 Fuska.forum - 2004 AWESOME! citat från Wacko 14/12-2004 09:47:41 Jag Kan Scripta... Men få får du visa hur du har gjort med Det Programet PSJag har redan "signat" på Freewebs. Adress: http://www.freewebs.com/nyahabbohotell/Index.html PSS: Jag Håller På Med DeN! mallex... hahaha finns han kvar? Att den här tråden finns fortfarande kvar & är aktiv . ^ Jag saknar TheExecutor, han var väldigt aktiv när jag blev medlem. Snäll människa - ser inte så mycket av honom längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 snyggt att hitta hur den äldre fuska.se såg ut! på den tiden hadde jag inget bredband så då visste jag inte ens att fuska.se hadde ett forumxD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 snyggt att hitta hur den äldre fuska.se såg ut! på den tiden hadde jag inget bredband så då visste jag inte ens att fuska.se hadde ett forumxD Vad gör du en i internet vid 9 års åldern? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 (redigerat) snyggt att hitta hur den äldre fuska.se såg ut! på den tiden hadde jag inget bredband så då visste jag inte ens att fuska.se hadde ett forumxD Vad gör du en i internet vid 9 års åldern? ^^ va? gramatiken Daaa... antagligen titta på fusk. __________________________________________________________________________________________________ Edit* glömde en sak--> //Fatal1tyPro Redigerat 15 November 2008 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 snyggt att hitta hur den äldre fuska.se såg ut! på den tiden hadde jag inget bredband så då visste jag inte ens att fuska.se hadde ett forumxD Vad gör du en i internet vid 9 års åldern? ^^ va? gramatiken Daaa... antagligen titta på fusk. __________________________________________________________________________________________________ Edit* glömde en sak--> //Fatal1tyPro Bah, jag har dyslexi, så skriver jag fel jävligt många gånger är det bara för jag inte kollar igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 det har jag med, för min mamma hadde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 (redigerat) Garkan@ Visste inte att du hade dyslexi.. :o Förlåt för Offtopic. Redigerat 16 November 2008 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.