Aircondition Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Eh va? Självklart finns maskinen, och de har redan testat den. Varför skulle det varit fake? Har ju varit inslag om det från nyheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Eh va? Självklart finns maskinen, och de har redan testat den. Varför skulle det varit fake? Har ju varit inslag om det från nyheterna. I den här tråden börjar man få en uppfatning av hur lätt lurade och dålig koll folk har på vissa grejer...jag menar om man inte tror att den har testast eller ens finns kan man ju undra vad för bevis man behöver plocka fram. Jag menar väldspressen har ju rapporterat om det här, så det är ju inte som om de är björks lokalblad som når 15 personer. Om folk är tveksamma (som de tydligen är) kan det ju alltid läsa länken som Pouya hade i sitt första inlägg. Där står det om maskinen osv. Dock står det inget om det han babblar om att 50% av oss ska dö, eller vad det nu va han menade. Det är aningens svårt att lista ut vad han menar pga språkbruket och att han verkar totalt oitreserad av att svara på något av de vi skriver om i tråden. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Bör även tilläggas att det INTE är 50%, kanske 0,05% om vi har otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 (redigerat) men asså orka vi kommer inte dö dom bara snacka en massa bullshit Redigerat 27 September 2008 av jagekung Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Bör även tilläggas att det INTE är 50%, kanske 0,05% om vi har otur.haha, det stämmer nog rätt bra det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Bör även tilläggas att det INTE är 50%, kanske 0,05% om vi har otur.hur många % är det då om vi har tur? 0,001%? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Bör även tilläggas att det INTE är 50%, kanske 0,05% om vi har otur.hur många % är det då om vi har tur? 0,001%? :P 0% så klart...målet är ju att ingen ska skadas. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Bör även tilläggas att det INTE är 50%, kanske 0,05% om vi har otur. hur många % är det då om vi har tur? 0,001%? :P 0% så klart...målet är ju att ingen ska skadas. Soad_token Jag skäms för att behöva erkänna det, men jävligt bra svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Bör även tilläggas att det INTE är 50%, kanske 0,05% om vi har otur. hur många % är det då om vi har tur? 0,001%? :P 0% så klart...målet är ju att ingen ska skadas. Soad_token Jag skäms för att behöva erkänna det, men jävligt bra svar. hahaha...tar det verkligen emot så mkt att säga det? Och varför? :P Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Bör även tilläggas att det INTE är 50%, kanske 0,05% om vi har otur. hur många % är det då om vi har tur? 0,001%? :P 0% så klart...målet är ju att ingen ska skadas. Soad_token Jag skäms för att behöva erkänna det, men jävligt bra svar. Och varför? :P Soad_token För att jag ogillar dig så mycket :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 För att jag ogillar dig så mycket :( Hehe...man tackar :) Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Oh no, whut a fuck, vi kommer dö om fyra år. Hjälp, jag ska säga till forskarna att stoppa den här maskinen. Lyssnar dem ändå inte så ska vi åka upp i ett jätestort rymdskepp och forskarna får då testa den själva, och går jorden under så klarar vi oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.