Organism Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Bildftw. Annars SO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Helt klart idrott. Men när det är dans blir man ledsen. samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 (redigerat) lite Kemi Fysik Matematik (lätt men roligt) Idrott (om det är med ringar, ribbstolar etc.) Bild (ibland, just ni är det inte roligt) Redigerat 29 September 2008 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 matte engelska bild hatar svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Matte och NO ämnena tror jag. Dem är inressantast också. SO grejerna är ju kul också...men inte alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Engelska och Matte är nog mina favorita ämnen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Idrott , Kemi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Idrott , KemiKemi har ni det när ni är 11 år? Wow. Vi får det i 8:an :( Bild Idrott So Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Idrott , KemiKemi har ni det när ni är 11 år? Wow. Vi får det i 8:an :( Bild Idrott So Aa vi fick det i fyran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Mina favoriter då: Matte, fysik, kemi, historia och franska. Idrott , KemiKemi har ni det när ni är 11 år? Wow. Vi får det i 8:an :( Troligen bara lite experiment med vatten och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Matte, Fysik, SO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Tyska å samhälle är skönt, längtar också till tvåan då jag får ha musik :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.