Hoppa till innehåll

Vad Hände Med Debattforumet?


123spill

Rekommendera inlägg

Ja men varför?

 

Ingen vet...admin har hittils itne svarat på frågan varför det är bort...bara att det är bort. Du kan ju gå me i gruppen "Debatt", tyvär är den itne lika bra som forumet men bättre än ingenting...vi behöver bara fler personer med olika åsikter...just nu håller vi med varandra för mycket :P

 

Soad_token

Haha, ja asså många av dem som brukade vara aktiva i debattforumet verkar ju vara borta nu också. Har inte alls sett många av dem... Tråkigt :(

 

Det jag inte fattar är varför admin inte alls svarar?

Nånting hemligt, maybe?

 

Joo det är faktiskt lite konstigt...den här tråden har iof inte varit upp särkilt länge...men han har inte postat några svar i de äldre heller...han knaske är på semester? :P

 

EDIT: Strunta det jag sa om admin nyss...han va inloggad och låste en tråd ca kl: 15 idag...så nu är det bara dålig stil...moderatorer kan ni ge en vink till admin om att det skulle vara skoj med ett svar (inklusive en anledning).

 

Soad_token

Redigerat av Soad_token
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men varför?

Ingen vet...admin har hittils itne svarat på frågan varför det är bort...bara att det är bort. Du kan ju gå me i gruppen "Debatt", tyvär är den itne lika bra som forumet men bättre än ingenting...vi behöver bara fler personer med olika åsikter...just nu håller vi med varandra för mycket :P

 

Soad_token

 

bjud in mig så kan jag garantera dig att folk inte kommer hålla med mig om typ 99% av allt övriga gruppen säger. undrar varför admin inte svarar? nådde inte medelandena fram?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men varför?

 

Ingen vet...admin har hittils itne svarat på frågan varför det är bort...bara att det är bort. Du kan ju gå me i gruppen "Debatt", tyvär är den itne lika bra som forumet men bättre än ingenting...vi behöver bara fler personer med olika åsikter...just nu håller vi med varandra för mycket :P

 

Soad_token

 

bjud in mig så kan jag garantera dig att folk inte kommer hålla med mig om typ 99% av allt övriga gruppen säger. undrar varför admin inte svarar? nådde inte medelandena fram?

 

Han vill nog inte bara svara.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men varför?

 

Ingen vet...admin har hittils itne svarat på frågan varför det är bort...bara att det är bort. Du kan ju gå me i gruppen "Debatt", tyvär är den itne lika bra som forumet men bättre än ingenting...vi behöver bara fler personer med olika åsikter...just nu håller vi med varandra för mycket :P

 

Soad_token

bjud in mig så kan jag garantera dig att folk inte kommer hålla med mig om typ 99% av allt övriga gruppen säger. undrar varför admin inte svarar? nådde inte medelandena fram?

 

Han vill nog inte bara svara.

 

Det är öppet...bara att gå me ;)

 

Han har svarat på personliga meddelanden...men då mins ajg inte om jag frågade varför det va bort...jag har sett ett officielt svar...mne då sa han abra att det togs bort i samband me en "make-over" av sidan och att det kanske kommer tillbaka...men det är ju ingen anledning...bara en förklaring på vad som har hänt.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Ny omstart av debatt och den här gången med nya moderatorer som enbart kommer att ha hand om Debatt för att kunna garantera högst möjliga kvalitet på debatterna.

 

Intresserad av att bli moderator i Debatt? Skicka ett PM med varför just du skall bli moderator. 2 platser finns att tillgå av de 3 som vi skall tillsätta. Soad_token är vår första debattmoderator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ny omstart av debatt och den här gången med nya moderatorer som enbart kommer att ha hand om Debatt för att kunna garantera högst möjliga kvalitet på debatterna.

 

Intresserad av att bli moderator i Debatt? Skicka ett PM med varför just du skall bli moderator. 2 platser finns att tillgå av de 3 som vi skall tillsätta. Soad_token är vår första debattmoderator.

Applåder!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...