bazti Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Jag kör Mara, rank 31 atm, har bara greenies då jag inte orkar grinda inf i t4 zonen.. Twinkar en rank 16 (Renown rank 16 också) Warrior Priest, grymt kul, healing specced. Har inga kort på dem, eftersom att man war-europes armory är gör-kasst. Mara (Ochniard) på karak-Izor och WP ( ChunLi) på Karak-Norn. Tryck på Print Screen ingame då ^^ WP? Hatar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Jag kör Mara, rank 31 atm, har bara greenies då jag inte orkar grinda inf i t4 zonen.. Twinkar en rank 16 (Renown rank 16 också) Warrior Priest, grymt kul, healing specced. Har inga kort på dem, eftersom att man war-europes armory är gör-kasst. Mara (Ochniard) på karak-Izor och WP ( ChunLi) på Karak-Norn. Tryck på Print Screen ingame då ^^ WP? Hatar dem. WP är den bästa 1v1 klassen, typ omöjligt att ta dem 1v1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Jag kör Mara, rank 31 atm, har bara greenies då jag inte orkar grinda inf i t4 zonen.. Twinkar en rank 16 (Renown rank 16 också) Warrior Priest, grymt kul, healing specced. Har inga kort på dem, eftersom att man war-europes armory är gör-kasst. Mara (Ochniard) på karak-Izor och WP ( ChunLi) på Karak-Norn. Tryck på Print Screen ingame då ^^ WP? Hatar dem. WP är den bästa 1v1 klassen, typ omöjligt att ta dem 1v1. Älskar dem nu iaf min egen, rollade en på Dragonback Mountains Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Jag kör Mara, rank 31 atm, har bara greenies då jag inte orkar grinda inf i t4 zonen.. Twinkar en rank 16 (Renown rank 16 också) Warrior Priest, grymt kul, healing specced. Har inga kort på dem, eftersom att man war-europes armory är gör-kasst. Mara (Ochniard) på karak-Izor och WP ( ChunLi) på Karak-Norn. Tryck på Print Screen ingame då ^^ WP? Hatar dem. WP är den bästa 1v1 klassen, typ omöjligt att ta dem 1v1. Älskar dem nu iaf min egen, rollade en på Dragonback Mountains Älskar att spela dem, hatar att möta dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Jag kör Mara, rank 31 atm, har bara greenies då jag inte orkar grinda inf i t4 zonen.. Twinkar en rank 16 (Renown rank 16 också) Warrior Priest, grymt kul, healing specced. Har inga kort på dem, eftersom att man war-europes armory är gör-kasst. Mara (Ochniard) på karak-Izor och WP ( ChunLi) på Karak-Norn. Tryck på Print Screen ingame då ^^ WP? Hatar dem. WP är den bästa 1v1 klassen, typ omöjligt att ta dem 1v1. Älskar dem nu iaf min egen, rollade en på Dragonback Mountains Älskar att spela dem, hatar att möta dem. Trevliga att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChunLi Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 lol. Det är ju din gear som gör skillnad då. Endless grind låter inte så kul imo :P Behöver inte Grinda speciellt mycket i War för gear, då Skills > Gear. Iofs kan man ju Inf-grinda, men det är bara ... fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Aaah feck, lvl cap >.< Jag som tänkte köpa spelet :( Level cap är nog det dummaste man kan komma på. Om man har oändligt med levels i ett spel, så har man iallafall någonting att sträva efter. Att bli The Uber, den bästa av alla. Det är en av anledningarna till att jag spelar Entropia Universe och inte spel som World of Warcraft. I Entropia har jag ett mål, att bli bäst (Eller iallafall en av dem bästa) och även om detta mål är nästintill omöjligt att uppnå så fortsätter jag att spela med detta mål. Även om spelet kanske är skit, så har jag ett mål vilket får mig att fortsätta spela. Spel med lvl cap tröttnar jag på efter några veckor då man inte kan bli Bäst, utan Bra (Max lvl) Om bara det fanns MMO spel såsom WoW eller WAR fast där man kunde avancera hela tiden utan någon störande lvl cap, så skulle jag nog spela det :) Kör tibia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Aaah feck, lvl cap >.< Jag som tänkte köpa spelet :( Level cap är nog det dummaste man kan komma på. Om man har oändligt med levels i ett spel, så har man iallafall någonting att sträva efter. Att bli The Uber, den bästa av alla. Det är en av anledningarna till att jag spelar Entropia Universe och inte spel som World of Warcraft. I Entropia har jag ett mål, att bli bäst (Eller iallafall en av dem bästa) och även om detta mål är nästintill omöjligt att uppnå så fortsätter jag att spela med detta mål. Även om spelet kanske är skit, så har jag ett mål vilket får mig att fortsätta spela. Spel med lvl cap tröttnar jag på efter några veckor då man inte kan bli Bäst, utan Bra (Max lvl) Om bara det fanns MMO spel såsom WoW eller WAR fast där man kunde avancera hela tiden utan någon störande lvl cap, så skulle jag nog spela det :) Kör tibia Fy f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 (redigerat) EDIT : uhumm... Redigerat 23 Januari 2009 av AtrEyUIz4LyF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 EDIT : uhumm...???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Farsan tröttna fort på det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Farsan tröttna fort på det :lol: Jaså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.