Nittionio Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Tycker inte om det så mycket, dem floppa imo. Väldigt lite spelar också, min polare var spelade på en server där det bara var han som var online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Tycker inte om det så mycket, dem floppa imo. Väldigt lite spelar också, min polare var spelade på en server där det bara var han som var online. Gott om folk. AoC är däremot en flopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Tycker inte om det så mycket, dem floppa imo. Väldigt lite spelar också, min polare var spelade på en server där det bara var han som var online.mm...private server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bronkis Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Jag fattar inte saken med pritat server vad är det som e så roligt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Jag fattar inte saken med pritat server vad är det som e så roligt med det? Är inte roligare. LIka skoj som att fuska typ. Roligt i 5 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bronkis Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Okej. aja jag kommer aldrig att spela på en ändå xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Besvikelse. Hoppades på en ersättare till WoW men... Läste att AoC fallit under 100.000 spelare, alltså kommer det antagligen dö. Warhammer Online ska tydligen ha ca 300.000 (http://www.maximumpc.com/article/news/warhammer_online_slips_300000_subscribers_layoffs_rumored) Fallit från 750.000 tydligen. Kommer nog aldrig ett MMO som klår WoW, tråkigt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Besvikelse. Hoppades på en ersättare till WoW men... Läste att AoC fallit under 100.000 spelare, alltså kommer det antagligen dö. Warhammer Online ska tydligen ha ca 300.000 (http://www.maximumpc.com/article/news/warhammer_online_slips_300000_subscribers_layoffs_rumored) Fallit från 750.000 tydligen. Kommer nog aldrig ett MMO som klår WoW, tråkigt nog. Nu har ju Darkfall Online kommit men det ser inte direkt något vidare ut det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 WoW har folk med sig sen Warcraft serien. De måste vara en populär serie med potential Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bronkis Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Aa håller med. men jag fattar inte warhammer har bättre grafik. wow är mer animerat och en MASSA skugor som jag inte tycker om i spelet så jag fattar inte vrf folk vill spela det så mycket. och alla som skippar skolan bara för det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Aa håller med. men jag fattar inte warhammer har bättre grafik. wow är mer animerat och en MASSA skugor som jag inte tycker om i spelet så jag fattar inte vrf folk vill spela det så mycket. och alla som skippar skolan bara för det..... Warhammers grafik är inte direkt bättre, snarare tvärtom... Och vem spelar spel bara för grafiken. WoW är mer animerat, öh... ja och det är väl positivt antar jag. Skuggor? klagar du på skuggor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Aa håller med. men jag fattar inte warhammer har bättre grafik. wow är mer animerat och en MASSA skugor som jag inte tycker om i spelet så jag fattar inte vrf folk vill spela det så mycket. och alla som skippar skolan bara för det..... Warhammers grafik är inte direkt bättre, snarare tvärtom... Och vem spelar spel bara för grafiken. WoW är mer animerat, öh... ja och det är väl positivt antar jag. Skuggor? klagar du på skuggor? Warhammer har något bättre grafik, men världen är så mycket mörkare än WoWs. WoW är en färgfest, där du hittar världens mest färggladaste miljöer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.