Hoppa till innehåll

Längsta Förhållande


Rekommendera inlägg

Vad har du för problem? Så fort någon gör något som inte passar ditt tycke så kallar du personen i fråga för något negativt. Du verkar ha både språkliga och sociala problem, jag vet inte om jag skall tycka synd om dig eller hata dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 169
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad har du för problem? Så fort någon gör något som inte passar ditt tycke så kallar du personen i fråga för något negativt. Du verkar ha både språkliga och sociala problem, jag vet inte om jag skall tycka synd om dig eller hata dig.

Hata mig?

Jag har en hel del problem irl faktiskt, vi kan ta det på en kopp te om du vill liksom.

 

Annars så är jag bara dryg och allmänt taskig, så det är bara att ta det eller anmäla mina inlägg och hoppas på max en tillsägelse då jag börjar få en hel jävla pm-låda fylld med tillsägelser.

 

Knip igen så du inte skämmer ut dig mer.
Tuffing bakom skärmen där, vittra-barn.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en hel del problem irl faktiskt

Man kan ju undra varför...

 

Tuffing bakom skärmen där, vittra-barn.
Ska du tala om "tuffing bakom skärmen"?

 

Och vad är det för fel med att gå på Vittra? :wacko:

Redigerat av Chagi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

2 år och några månader, från 3an till 5an. Jag visste inte att vi hade ett förhållande, trodde det var slut. Sedan helt plötsligt på sommarlovet till 6an så ringde hennes kompis och sa, "(insert ex-girlfriends name here) gör slut". Då blev jag förvirrad :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2 år och några månader, från 3an till 5an. Jag visste inte att vi hade ett förhållande, trodde det var slut. Sedan helt plötsligt på sommarlovet till 6an så ringde hennes kompis och sa, "(insert ex-girlfriends name here) gör slut". Då blev jag förvirrad :S

hahah bäst!

 

on topic, några få månader

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2 år och några månader, från 3an till 5an. Jag visste inte att vi hade ett förhållande, trodde det var slut. Sedan helt plötsligt på sommarlovet till 6an så ringde hennes kompis och sa, "(insert ex-girlfriends name here) gör slut". Då blev jag förvirrad :S

 

 

Vet hur det e....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tuffing bakom skärmen där, vittra-barn.

Ska du tala om "tuffing bakom skärmen"?

 

Och vad är det för fel med att gå på Vittra? :wacko:

 

Jag är lika tuff irl, ska vi mötas?

När har jag sagt att det är något fel med att gå på vittra? Jag sa vittra-barn, kunde lika gärna sagt iranier, då skulle ingen sagt något.

 

 

Börjar störa mig på er folk, faktiskt.

Istället för att lära känna mig och få veta varför jag är dryg och taskig så gör ni det värre och börjar kalla mig saker och säger saker som.. faktiskt gör mig gladare, men ändå. :)

Redigerat av CHORDAZBA
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Börjar störa mig på er folk, faktiskt.

Istället för att lära känna mig och få veta varför jag är dryg och taskig så gör ni det värre och börjar kalla mig saker och säger saker som.. faktiskt gör mig gladare, men ändå. :)

Om du så gärna vill att vi ska vilja veta varför du är så dryg och taskig, är då det bästa sättet att få folk att undra det att faktiskt vara dryg och taskig? Om du beter dig drygt och taskigt så ser jag ingen anledning att vara dryg och taskig tillbaka. :)

 

Och varför blir du störd av "oss folk" om du blir glad? Gillar du inte positiva känslor eller? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Börjar störa mig på er folk, faktiskt.

Istället för att lära känna mig och få veta varför jag är dryg och taskig så gör ni det värre och börjar kalla mig saker och säger saker som.. faktiskt gör mig gladare, men ändå. :)

Om du så gärna vill att vi ska vilja veta varför du är så dryg och taskig, är då det bästa sättet att få folk att undra det att faktiskt vara dryg och taskig? Om du beter dig drygt och taskigt så ser jag ingen anledning att vara dryg och taskig tillbaka. :)

 

Och varför blir du störd av "oss folk" om du blir glad? Gillar du inte positiva känslor eller? :wacko:

 

Jag lider av schizofreni?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...