WishCookie Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Logfan och soso: Jag menar det! 2 år och 3 månader! Allvarligt skulle aldrig ljuga om sånt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 SÅ du är säker på att du inte överdriver lite? Det finns 16 - 17 åringar på det här forumet som aldrig ens har haft ett förhållande i 1 år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 inte ja heller ja har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 2 och ett halft år ungefär. Hmm, Undrar om hon vill flytta in i min lägenhet ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 2 och ett halft år ungefär. Hmm, Undrar om hon vill flytta in i min lägenhet ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 (redigerat) 2 och ett halft år ungefär. Hmm, Undrar om hon vill flytta in i min lägenhet ^^ ARGH! Trippel post, -.- Data lagg. Fy f*n! Redigerat 5 Oktober 2008 av JingleHell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Moonlamp, lite roligt att du ljuger för det var bara någon månad sen du var kär i en tjej och frågade om råd på hur du ska bli ihop med henne, Epic fail. Aldrig haft ett seriöst förhållande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 håller aldrig länge har så j*vla annat mycke för mig (inte tv-spelande eller data spelande :P ) så kanske 1 månad eller något e väl rekordet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Har inte haft något seriöst förhållande, väntar på den rätta! ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Moonlamp, lite roligt att du ljuger för det var bara någon månad sen du var kär i en tjej och frågade om råd på hur du ska bli ihop med henne, Epic fail. Aldrig haft ett seriöst förhållande. Asså jag började att vara iho med henne sen 2005 sen gjord ejagslut 2007! Nu 2008 gillar jag en annan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Moonlamp, lite roligt att du ljuger för det var bara någon månad sen du var kär i en tjej och frågade om råd på hur du ska bli ihop med henne, Epic fail. Aldrig haft ett seriöst förhållande. Asså jag började att vara iho med henne sen 2005 sen gjord ejagslut 2007! Nu 2008 gillar jag en annan år 2005 måste du varit typ 8-9, du snackar skit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Jag har bara haft ett förhållande och det är inne och spinner på snart ett år. Så längsta är nu på snart 12 månader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg