Dezen Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Jag är snygg men har inte haft något förhållande i alla fall. Det var kanske bara ett år sedan jag ens började fundera på att skaffa flickvän. Har dock inte känts rätt med någon förrän nu. Får se vart det leder. :) Inget fel med självförtroendet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Vet j hur Länge har En ny Tjej nu :D :D Men det pågår än :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Vet j hur Länge har En ny Tjej nu :D :D Men det pågår än :D :DÄr du säker på att det är en tjej? Jag har fortfarande ingen tjej, som några andra har sagt: jag är för ful Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Vet j hur Länge har En ny Tjej nu :D :D Men det pågår än :D :DÄr du säker på att det är en tjej? Jag har fortfarande ingen tjej, som några andra har sagt: jag är för ful ja det är en tjej vad trodde du att det var en kille?? :huh: LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 (redigerat) Har En ny Tjej nu dock :D :D och vårt förhållande har På.Gott i 3 månader och det pågår än :cool: Redigerat 4 December 2009 av Eminem4Life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Har En ny Tjej nu dock :D :D och vårt förhållande har På.Gott i 3 månader och det pågår än :cool: Ojojoj, 3 månader!1111!!!1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Har En ny Tjej nu dock :D :D och vårt förhållande har På.Gott i 3 månader och det pågår än :cool:Med tanke på hur du skriver så är det ett mirakel att du skaffat en tjej Är du helt säker på att det inte är en kille? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Har En ny Tjej nu dock :D :D och vårt förhållande har På.Gott i 3 månader och det pågår än :cool:Med tanke på hur du skriver så är det ett mirakel att du skaffat en tjej Är du helt säker på att det inte är en kille? Lägg ner nu, killen stavar pågått "På.Gott". Omkring 4 månader är nog längsta, kanske det sämsta också. ;3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 (redigerat) 8 månader soon! Redigerat 8 December 2009 av Organism Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) 1 år och 1 månad :) Redigerat 4 Januari 2010 av SaintsRow2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 1 år och 1 månad :) Vet j hur Länge har En ny Tjej nu Men det pågår än :D :D Har En ny Tjej nu dock och vårt förhållande har På.Gott i 3 månader och det pågår än :cool: 1 år och 1 månad :) Jävlar vad snabbt tiden passerar för dig :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 1 år och 1 månad :) Jävlar vad snabbt tiden passerar för dig :S fail?det är SaintsRow2 som har 1år och 1 månad. medans Eminem4life har 3 månader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg