Offspring9 Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Playstation 4 ska jag kanske köpa. Om jag får!' Hur mycket kommer den att kosta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Det är minst två år tills den kommer, hur tror du vi ska veta vad den kommer att kosta? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 10 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Det är minst två år tills den kommer, hur tror du vi ska veta vad den kommer att kosta? :oJa men om dom ska få några sålda så bör ju inte nypriset ligga på över 4000-4500 kr eftersom folk då kommer välja det nya Xbox:et. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 förstår inte vrf alla blir så uppspelta varje gång det kommer en ny konsoll,det kommer nya datorer hela tiden men ingen bryr sej om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 11 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 (redigerat) förstår inte vrf alla blir så uppspelta varje gång det kommer en ny konsoll,det kommer nya datorer hela tiden men ingen bryr sej om det.Inte konstigt ju.. Redigerat 11 Oktober 2008 av qvirr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 nu var det någon vecka sen jag läste det här, men står där inte att den knappt lär bli bättre än ps3:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Det står att de inte ska fokusera så mycket på grafiken och prestandan som de gjorde med PS3. Det sålde som sagt kasst. Så de ska försöka göra som Wii, en billig men bra konsol kanske även Wii-kontrollsliknande saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) Fän vad fokuserade alla är på tekniken nu för ti'n. Det är ju sorgligt. Redigerat 26 Oktober 2008 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Men grafiken ska ju inte vara som Wii's. Riktigt ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Men grafiken ska ju inte vara som Wii's. Riktigt ful. Grafiken ska inte vara på något sätt alls, eftersom grafiken är den minst avgörande faktorn i ett spel över huvud taget. Så, där har ni det. Hellre än grafiken kan Sony jobba med att göra handkontrollerna skönare. De nuvarande gör ju fän ont att hålla i (för mig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Jag tycker inte Sony borde fixa mycket alls. Kontrollen är den skönaste som finns, snygg (gäller på PS3:an och kontrollen), grym grafik och grymma spel. Och jag tycker absolut att grafiken spelar roll. Om man spelar tex... Få se, ett spel som finns på Wii, PS3 och Xbox 360... Spider-Man 3 eller något. På vissa spel ser man knappt vad sakerna föreställer. Man ser pixlarna så oerhört mycket på vissa Wii spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Jag tycker inte Sony borde fixa mycket alls. Kontrollen är den skönaste som finns, snygg (gäller på PS3:an och kontrollen), grym grafik och grymma spel. Och jag tycker absolut att grafiken spelar roll. Om man spelar tex... Få se, ett spel som finns på Wii, PS3 och Xbox 360... Spider-Man 3 eller något. På vissa spel ser man knappt vad sakerna föreställer. Man ser pixlarna så oerhört mycket på vissa Wii spel. Men det var inte så jag menade heller. Jag menar bara att man inte ska prioritera grafiken och låta den komma före de egentliga spelens kvalitet. Det lärde vi ju oss redan i Donkey Kong Country (även fast det är ett bra spel). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.