knark Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Zelda spelen, Super Mario 64 James Bond Golden Eye! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Zelda spelen, Super Mario 64 James Bond Golden Eye! Bästa spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 jag har golden eye till playstation 2 men till 64 är det lätt zelda spelen och pokemon stadium 1 & 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Då har du GoldenEye: Rogue Agent, det är inte samma spel som Goldeneye. Ocarina of Time är det bästa spelet till N64 och det bästa spelet någonsin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Don't talk bullshit! The best game in Nintendo 64 is SUPERMARIO 64!!! Jag tycker det är asa spännande tänk er ... ASSÅ TÄNK ER massor av spöken jag tycker det är läskigt .. Asså ni fattar inte jag har en känsla att det känns verklig , eller något sånt ... Jag kan inte bara förklara men det är ASA COOOOOLT :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Egentligen är N64 en riktig piss-konsoll. Liksom, finns ju max 20 bra spel (om ens det..). Men bäst av de är Goldeneye. Nu kan tråden låsas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Egentligen är N64 en riktig piss-konsoll. Liksom, finns ju max 20 bra spel (om ens det..). Men bäst av de är Goldeneye. Nu kan tråden låsas. Är du full? Det finns väldigt många spel till N64. Zelda - Ocharina of Time är det bästa spelet i historien inom konsoler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Egentligen är N64 en riktig piss-konsoll. Liksom, finns ju max 20 bra spel (om ens det..). Men bäst av de är Goldeneye. Nu kan tråden låsas. Äru go eller?Pisskonsol? Nu blir jag ledsen. Tänk dig, på den tiden då det bara fanns NES, den grafiken, så kommer N64 med den första 3D konsollen, folk blev ju galna! Så säger du att den suger.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Don't talk bullshit! The best game in Nintendo 64 is SUPERMARIO 64!!! Jag tycker det är asa spännande tänk er ... ASSÅ TÄNK ER massor av spöken jag tycker det är läskigt .. Asså ni fattar inte jag har en känsla att det känns verklig , eller något sånt ... Jag kan inte bara förklara men det är ASA COOOOOLT :D Hehe ok De bästa spelen är: DK64, Goldeneye och Super Mario 64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Zelda Ocarina of Time, Super Mario 64, Banjo-Tooie och GoldenEye samt Mario Kart är bäst enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Oj glömde Banjo-Tooie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 1. Zelda Ocarina of Time 2. Banjo Tooie 3. Super Mario 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg