Hoppa till innehåll

Radiostyrd Fordon.


garkan

Rekommendera inlägg

Håller på med lite diverse RC. Har tre st flygplan(Arttech wingdragon sportster, Kyosho minium cessna, Kyosho J3 Piper cub), en helikopter(E-Sky lama), tre bilar(Traxxas stampede XL-5, går ca 50 så jag ska uppgradera till borstlöst snart), en mini-z monster och en mini-z MR02(dock inte tävlingsmoddad, men funderar på att börja tävla)

Redigerat av Firecracker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

700cc bränsletank ;)

 

Har 2 st helikoptrar och ett flygplan som min bror och jag byggt. En polare har en bensin driven rc bil. Den gör 90km/h B)

 

Vad är det för bil?

 

Ska nog kanske köpa 3s Li-Po när jag uppgraderat till borstlöst på 'Peden min. Då går den 100+ :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

700cc bränsletank ;)

 

Har 2 st helikoptrar och ett flygplan som min bror och jag byggt. En polare har en bensin driven rc bil. Den gör 90km/h B)

 

Vad är det för bil?

 

Ska nog kanske köpa 3s Li-Po när jag uppgraderat till borstlöst på 'Peden min. Då går den 100+ :)

 

30cc motor också en EU-moped har 50cc så jag gissar på att en vanlig 30 moppe kanske har 30cc, like mycket som denna lilla bilen!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...