Hoppa till innehåll

Wotlk Patch


Rekommendera inlägg

DK i wc3 tillhör Scourge, och scourge är emot allies och hordies.

Så om detta är sant så har Blizzard drar in en epic fail på andra växeln..

Först i questkedjan är man med Scourge. Efter en halvtimme av questande får man ett quest att döda en annan av sin ras. Han är ens gamla kompis som börjar prata om livet före kriget. Dock så dödar man han, för man inte bryr sig så mycket. På det sista questet är man med i ett anfall mot Lights Hope Chapel i Eastern Plaugelands. När man vunnit striden kommer Arthas och börjar prata med dom som kapitulerat. Efter att man krigat klart så svimmar man, och vaknar upp ett par år efter. Och då är man med Alliance/Horde.

Det är lite mer invecklat men jag orkar inte skriva mer :P

 

Det verkar ju som en saftig story.

 

Det är det, men questen är saftigare. <3 att döda 100 fiender med en automat kanon.

 

:o

Enkelt att jag dingar min hunter till 55 till wotlk ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

WotLK - Fight at the gates

 

*SPOILER VARNING*

 

Det kommer bli så att både Alliance & Horde kommer få en quest kedja som får dom genom Dragonblight, och slutar i Fordragon & Saurfang där man ska attackera Wrath Gate. I denna fight så dödas båda hjältarna pga. att Varimathras & Grand Apothecary Putress. Grand Apothecary Putress är "ledaren" över Royal Apothecary Society för den som vill veta det. Medans Varimathras håller på med en kupp i Undercity för att störta Sylvanas så använder Putress den nya "Plague" eller vad man nu ska kalla det som the Forsaken har framställt för att utplåna Scourge som fightas mot både Alliance & Horde, i och med att båda hjältarna dör så planerar Thrall & Varian en attack mot Undercity.

 

Själv så tycker jag detta verkar vara väldigt saftigt : ).

 

Och jag ber om ursäkt om jag gick alldeles för mycket off-topic.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WotLK - Fight at the gates

 

*SPOILER VARNING*

 

Det kommer bli så att både Alliance & Horde kommer få en quest kedja som får dom genom Dragonblight, och slutar i Fordragon & Saurfang där man ska attackera Wrath Gate. I denna fight så dödas båda hjältarna pga. att Varimathras & Grand Apothecary Putress. Grand Apothecary Putress är "ledaren" över Royal Apothecary Society för den som vill veta det. Medans Varimathras håller på med en kupp i Undercity för att störta Sylvanas så använder Putress den nya "Plague" eller vad man nu ska kalla det som the Forsaken har framställt för att utplåna Scourge som fightas mot både Alliance & Horde, i och med att båda hjältarna dör så planerar Thrall & Varian en attack mot Undercity.

 

Själv så tycker jag detta verkar vara väldigt saftigt : ).

 

Och jag ber om ursäkt om jag gick alldeles för mycket off-topic.

Det där är dock inte in-game footage.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WotLK - Fight at the gates

 

*SPOILER VARNING*

 

Det kommer bli så att både Alliance & Horde kommer få en quest kedja som får dom genom Dragonblight, och slutar i Fordragon & Saurfang där man ska attackera Wrath Gate. I denna fight så dödas båda hjältarna pga. att Varimathras & Grand Apothecary Putress. Grand Apothecary Putress är "ledaren" över Royal Apothecary Society för den som vill veta det. Medans Varimathras håller på med en kupp i Undercity för att störta Sylvanas så använder Putress den nya "Plague" eller vad man nu ska kalla det som the Forsaken har framställt för att utplåna Scourge som fightas mot både Alliance & Horde, i och med att båda hjältarna dör så planerar Thrall & Varian en attack mot Undercity.

 

Själv så tycker jag detta verkar vara väldigt saftigt : ).

 

Och jag ber om ursäkt om jag gick alldeles för mycket off-topic.

Det där är dock inte in-game footage.

 

Det är jag väl medveten om.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...